5531
Sök

tips på bra arbetslampa?

537 Inlägg
8 september 2007
Trådstartare
Jag vill ha en ny arbetslampa! E otroligt trött på att ha en sladdlampa när man grejar I bilen. Någon som har något eller några bra tips på nån? Vart man kan köpa också. Tror inte det e bara jag som inte gillar att trassla in sig i sladdar... Har kollat lite på diodlampa men det ser väldigt skör ut.

LOSING is not an option... BIG TOYS R 4 BIG BOYS.

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
8 september 2007
aigloow skrev:
Jag vill ha en ny arbetslampa! E otroligt trött på att ha en sladdlampa när man grejar I bilen. Någon som har något eller några bra tips på nån? Vart man kan köpa också. Tror inte det e bara jag som inte gillar att trassla in sig i sladdar... Har kollat lite på diodlampa men det ser väldigt skör ut.

Den här lampan använder vi på jobbet. Aldrig nån som gått sönder och de är hårda tag som den utsätts för. Allt från vatten till 50 grader varmt.

GELINS KGK - Sladdlös diodlampa
Art.nr: 9201118

Sladdlös, ergonomisk, uppladdningsbar diodlampa med 30 dioder på 550 lumen.
Lampan är stötsäker och fuktsäker. Lampan är försedd med 180 grader vridbar upphängningskrok och indikatorlampa som talar om när den behöver laddas och är fulladdad.
Levereras komplett med laddare. Även laddbar från 12v cigarettuttag

Kostar 600kr

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

Miklen
8 september 2007
Ja kör stenhårt me pannlampa..går ju att rikta å för övrigt så lyser den ju dit man vrider huvet. bara att titta rakt fram smile

Dieselgypsy
538 Inlägg
8 september 2007
Eller så funkar mobilen wink Det är den bästa ficklampan jag någonsin haft!

Ta gärna en titt på en av mina bilar och kommentera ifall du gillar någon av bilderna

Körv
3 535 Inlägg
8 september 2007
Ficklampa kanske, men inte arbetslampa
Senast redigerat av decib3L (8 september 2007)

Truckdriving Man

537 Inlägg
8 september 2007
Trådstartare
gelins lampan såg riktigt bra ut. pannlampa e bra alternativ också. mobil telefon blir för dyrt när man råkar krossa den ( har hänt redan) cool

fler alternartiv någon???

LOSING is not an option... BIG TOYS R 4 BIG BOYS.

153 Inlägg

Sök