Han skriver ju jämt på aftonbladet men vem och vad är han? Aftonbladet framställer ju honom som en gud eller någe? har inte satt mig in i personen i fråga men kanske någon som vet?
Han skriver ju jämt på aftonbladet men vem och vad är han? Aftonbladet framställer ju honom som en gud eller någe? har inte satt mig in i personen i fråga men kanske någon som vet?
Han har ju en bror vet ja, överklassare typ, 08:a, gjort tv nåt tv program om elektonik prylar i 4:an riktigt bra faktiskt å en massa stand in.s i typ "när å fjärran" Rolig prick
han verkar vara en stekare...men jag kan ha fel då jag inte känner han privat. ska ta och läsa en blogg han skrivit...det går nog fort att skapa sig en uppfattning.
de e en redig schöning som inte blygar om o säga de han tycker. gör radio på mix megapol, va chefredaktör på tidningen sturplan o har nu sveriges mest lästa blogg på aftonbladet.se
Man får inte ta livet för seriöst, man kommer aldrig ur de levande ändå!
Han brukar skriva helt random onödiga krönikor i .SE. En jävla idiot är han iaf som inte tillför nånting i världen. Förstår iaf inte varför han tar så stor onödig plats i Aftonbladet.
Han har ju en bror vet ja, överklassare typ, 08:a, gjort tv nåt tv program om elektonik prylar i 4:an riktigt bra faktiskt å en massa stand in.s i typ "när å fjärran" Rolig prick
Du bor för långt ifrån fjollträsk för att ens ta reda på sån onödig fakta om han..är inte värt de
If you really want to know
What I want in a guy...
Well, I'm lookin' for a dream with a mean machine
and hell in his eyes.