vulture skrev:
Har levt med min sambo i snart tio år.
Idag bad han mig flytta.
Jag är inte frisk och nu tyckte han det fick vara nog. Han tror jag blir frisk om han skickar ut mig.
Ska precis börja sanera tänderna då jag efter åtta års helvete fått den troliga diagnosen amalgamskadad. Jag är alltså överkänslig mot kvicksilver, och har alla möjliga konstiga symptom.
Vi har en sexårig dotter ihop, hon har just börjat skolan.
Jag har mina vänner i Mariestad, men hon går i skolan i Hällekis. Nu trodde han att jag skulle dra utan henne, men det gör jag bara inte, då har jag ju INGET kvar att leva för.
Så, jag ska försöka hitta en bostad i Hällekis, nu finns inget till salu där uppe, men då kan hon själv välja om hon vill komma till mig. Då har vi nära till skolan, butik och tåg, och flera av hennes kompisar bor där också.
Har räknat lite på det och efter hyra och mat kommer jag ha ungefär 1000 spänn kvar att leva på.
Har sjukpension på ungefär 6000 efter skatt och bekostar dessutom min behandling själv, cirka 2000 per månad, så det här kommer gå back så det smäller om det.
Bilen lär jag ju få göra av med i vilket fall, frågan är om vi klarar oss ändå?
Dessutom har jag tappat bort mitt liv och min livskamrat! Här har jag lagt min själ i vårt hus, målat och renoverat, planerat och strukturerat.
Hur fan hittar man vidare?
/ Less Ellen