4763
Sök

Viper ränder

177 Inlägg
26 september 2007
Trådstartare
Tjenare har en kort fråga bara, om ja ska lacka 2 viper ränder på huven å taket, måste ja lacka om hela huven/taket då lr räcker de me att man slipar där ränderna ska vara utan att de ser förjävligt ut?

Meister
6 763 Inlägg
26 september 2007
Jag antar att du klarlackar efteråt så då borde de inte bli fult?

OT: Viperräder är fel att säga. Rätt är Shelby stripes. Vipern har ränderna men det är Shelby som har satt ränderna på "kartan".

177 Inlägg
26 september 2007
Trådstartare
camaro67 skrev:

OT: Viperräder är fel att säga. Rätt är Shelby stripes. Vipern har ränderna men det är Shelby som har satt ränderna på "kartan".

Nja ja lämna in bilen till en kille som lackar men man måste göra allt förarbete själv, därför ja undra om man måste slipa hela huven/taket.

Ah okej då säger vi Shelby stripes då.

Meister
6 763 Inlägg
26 september 2007
Dissection skrev:
camaro67 skrev:

Nja ja lämna in bilen till en kille som lackar men man måste göra allt förarbete själv, därför ja undra om man måste slipa hela huven/taket.

Prata med killen för att han borde veta. Kanon att man har omvänt en till big_smile

177 Inlägg
26 september 2007
Trådstartare
camaro67 skrev:
Dissection skrev:
camaro67 skrev:

Prata med killen för att han borde veta. Kanon att man har omvänt en till big_smile

Okej, fick bara en funderare just nu ska ändå inte göra de förns nästa sommarlov ;P
Jo men egentligen borde de va Fårrd ränder.

Neerd
1 596 Inlägg
26 september 2007
det vill jag med ha på prooben men vetefan vad det kan kosta hos en vanlig lackerare...

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

177 Inlägg
26 september 2007
Trådstartare
alex_side skrev:
det vill jag med ha på prooben men vetefan vad det kan kosta hos en vanlig lackerare...

Hehe han som ja ska lacka min hos är ganska billig. Men om ja skulle göra de inne i samhälle skulle de gå upp mot 20000

Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
3 585 Inlägg
Neerd
1 596 Inlägg
26 september 2007
Dissection skrev:
alex_side skrev:

Hehe han som ja ska lacka min hos är ganska billig. Men om ja skulle göra de inne i samhälle skulle de gå upp mot 20000

20000 för 2 ränder yikes då tar man ju bara fram fassans roller roll

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

177 Inlägg
26 september 2007
Trådstartare
alex_side skrev:
Dissection skrev:
alex_side skrev:

20000 för 2 ränder yikes då tar man ju bara fram fassans roller roll

Oj menade hela bilen både hos den billiga å dyra

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
26 september 2007
Lite intressant fakta bara. Känner en snubbe som brukar laga min bil som nyligen köpt sig en Shelby Mustang GT500 -07. Finns 10 i sverige osv osv skröt han om. Den är svart med mörkgråa stripes. Fast stripesen är inte lackade utan det är bara dekaler. Lite B tycker iaf jag. ;\

Whine whine!

177 Inlägg
26 september 2007
Trådstartare
Urkas skrev:
Lite intressant fakta bara. Känner en snubbe som brukar laga min bil som nyligen köpt sig en Shelby Mustang GT500 -07. Finns 10 i sverige osv osv skröt han om. Den är svart med mörkgråa stripes. Fast stripesen är inte lackade utan det är bara dekaler. Lite B tycker iaf jag. ;\

Hehe så de ska va ;P

Sök