mitt problem är att bil f-n immar igen på alla rutor inom loppet av 5 min, ser ingenting!
bilen är en 960tic -92:a med ecc
det blir fruktansvärt immigt, rinner vatten från alla rutorna trots att man har defrostern på och fläkten på max.
har kollat efter läkage på golvet vid dräneringen men kan icke finna något den drar inge kylvatten heller, och det luktar inte glykol
en sak jag reagera på var att om bilen var igång och fläkten på, ställde man sig vid motorutrymmet och kände vid de 2 rören till ac som går in i kupen så blåste det kraftigt där men det kanske ska vara så?
finns det kupefilter på denna bil? och hur komer man åt det isof?
Hade massvis med fukt i en bil en gång i tiden, och då menar jag massvis... Hehe. läckte in vatten nånstans så jag fick ösa ur vatten med en liten burk... Uops, =I:>S
kolla så att du inte ställt om fläktsystemet i kupen till att bara rotara luften som finns i bilen.. då tar den inte in friskluft och då immar det igen på nolltid..
Min golf har också massa fukt inne i bilen men det där med kupefläkt hjälpte då inte för mej, lät den stå på en hel da, proplemet var ju borta över dan men nästa dag var det lika illa igen!
john_bullet skrev:
Ställ inte en cupé-värmare nån dag eller två på fullt ös det hjälpte när min 740 vart immig, Hade nog haft me för mycket snö in i bilen!!! Mvh John