4810
Sök

Behöver hjälp med namn från Svenaka till Kinesiska

ClubJDM
531 Inlägg
15 oktober 2007
Trådstartare
hej jag behöver hjälp med att översätta två namn till kinesiska

André och Micaela

MVH André

Arbetsnarkoman...
1 098 Inlägg
15 oktober 2007
Hm.. HAr jag inte helt fel så har det vart uppe en tråd innan med en länk som man kunde gå in å kolla på. Eller där såg man iaf hur namnen skulle sett ut med kinesisk eller om de var japansk stavning. men du kanske vill veta hur ditt utalas?
De verkar rätt så logiskt uppbyggt med keniska å japanska.
Namnen ändrar sej inte så himla mkt. Mitt namn som är Simon Blev typ Sajmon på kinesiska eller japanska. Men pröva å söka å se om du kan hitta den tråden. Annars får vi hoppas på att nånn här inne är jävlig på kinesiska å kan hjälpa dej.

Så länge det retar dej är ja nöjd ;)

ClubJDM
531 Inlägg
15 oktober 2007
Trådstartare
speedfreak racing skrev:
Hm.. HAr jag inte helt fel så har det vart uppe en tråd innan med en länk som man kunde gå in å kolla på. Eller där såg man iaf hur namnen skulle sett ut med kinesisk eller om de var japansk stavning. men du kanske vill veta hur ditt utalas?
De verkar rätt så logiskt uppbyggt med keniska å japanska.
Namnen ändrar sej inte så himla mkt. Mitt namn som är Simon Blev typ Sajmon på kinesiska eller japanska. Men pröva å söka å se om du kan hitta den tråden. Annars får vi hoppas på att nånn här inne är jävlig på kinesiska å kan hjälpa dej.

men vill ha det i kinatecken. men ska kolla upp det tack

DFFL
9 020 Inlägg
15 oktober 2007
Babelfish kunde inte, så jag försökte på InterTran (Bara japanska dock) och det gick inte heller.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

ClubJDM
531 Inlägg
15 oktober 2007
Trådstartare
en polare hittade det men tack för hjälpen alla

Sök