4624
Sök

Så då var bilen såld.

324 Inlägg
30 september 2007
Trådstartare
Har presis sålt bilen med en liten tår i ögat men har ju haft bilen i 6 år så dax att bytta.
Får se om man hittar någon annan rolig bil i vinter nu smile

1 019 Inlägg
30 september 2007
yikes Tråkigt! Vad blir det för något nu då? mvh/davve

[MÄKI-MEET] GÖRANSSON ARENA, SANDVIKEN 11 JUNI 2016 [MÄKI-MEET crew]

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
30 september 2007
goffy skrev:
Har presis sålt bilen med en liten tår i ögat men har ju haft bilen i 6 år så dax att bytta.

Sålde du din 200sx?
Får man fråga varför?

Förstår att man vill byta efter en så lång tid, men otroligt vilken fin bil det var/är!

Vad blir det för något nytt då? smile

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

324 Inlägg
30 september 2007
Trådstartare
Man tackar så mycket smile tog i mot att sälga den men sammtidig var det nog rätt tid att göra av med den har haft funderingar på att sälga och köppa något annat ett par år nu men nu gjorde man det till sist. vet ej ricktig vad det blir för bil nu har inte bästemt mig ricktig så får se men något kul blir det nog tongue

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
30 september 2007
När en sån bil säljs så vill man alltid veta priset.
Vågar du berätta på ett ungefär? wink

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

324 Inlägg
30 september 2007
Trådstartare
Fick ganska bra för den fick 125K så det är ju helt ok tongue

John87 skrev:
När en sån bil säljs så vill man alltid veta priset.
Vågar du berätta på ett ungefär? wink

(none)
1 725 Inlägg
30 september 2007
goffy skrev:

Vet hur det känns hmm Sålde min med denna vecka! sad Men man vill ju alltid testa på något nytt med.. Kanon fin bil!

//Jonas

--Lev i går som det vore i morgon--

324 Inlägg
30 september 2007
Trådstartare
Braather skrev:
goffy skrev:

Vet hur det känns hmm Sålde min med denna vecka! sad Men man vill ju alltid testa på något nytt med.. Kanon fin bil!

//Jonas

Jo så är det ju smile va det saaben du sålde eller? grymt fin smile

Yrkesförare
1 073 Inlägg
30 september 2007
Känner igen känslan. Man fick en klump i halsen...
Men nu får man se vad våren bjuder på för investering:)

324 Inlägg
30 september 2007
Trådstartare
Tega skrev:
Känner igen känslan. Man fick en klump i halsen...
Men nu får man se vad våren bjuder på för investering:)

Hehe presis var ju rätt tid att göra av med bilen i jalla fall nu har man ju hela vintern på sig att hitta något annat roligt lol

(none)
1 725 Inlägg
30 september 2007
goffy skrev:
Braather skrev:
goffy skrev:

//Jonas

tack för det och detsamma! smile Det är Saaben som är borta hmm Med blandade känslor så som dina.. Men ska hämta en ny nu på fredag..är såå uppspelt på den nya smile
Sj då, ska du ha något nytt?

//Jonas

324 Inlägg
30 september 2007
Trådstartare
Braather skrev:
goffy skrev:
Braather skrev:

//Jonas

tack för det och detsamma! smile Det är Saaben som är borta hmm Med blandade känslor så som dina.. Men ska hämta en ny nu på fredag..är såå uppspelt på den nya smile

//Jonas

Jo något nytt blir det allt frågan är bara vad hmm jo blandade tjänslor är väll bara förnamnet hehe men men nu är den borta så inte så mycket att göra åt det smile
Vad är det du ska köppa nu då?

(none)
1 725 Inlägg
30 september 2007
goffy skrev:
Braather skrev:
goffy skrev:

//Jonas

Jo något nytt blir det allt frågan är bara vad hmm jo blandade tjänslor är väll bara förnamnet hehe men men nu är den borta så inte så mycket att göra åt det smile

Det är inte lätt asså! Då man gett nycklarna till den nya ägaren och sen då han åkte i från parkeringen...uuuuuu .. jobbigt hmm
Jag håller mig faktiskt till SAAB denna gång igen.. Så det blir en SAAB 9-3 SS Aero 05:a som jag ska sätta tänderna i big_smile
Senast redigerat av Braather (30 september 2007)

324 Inlägg
1 oktober 2007
Trådstartare
Braather skrev:
goffy skrev:
Braather skrev:

//Jonas

Det är inte lätt asså! Då man gett nycklarna till den nya ägaren och sen då han åkte i från parkeringen...uuuuuu .. jobbigt hmm
Jag håller mig faktiskt till SAAB denna gång igen.. Så det blir en SAAB 9-3 SS Aero 05:a som jag ska sätta tänderna i big_smile

Fina bilar dom också smile så inget ner byte här inte wink

324 Inlägg
18 oktober 2007
Trådstartare
Nya ägaren kommer att ställa utt bilen på stf så den kommer synas där smile

Stolt tvåbarnsfar
548 Inlägg
18 oktober 2007
Grattis! Så sa nuvarande ägare till min förra med! Har inte sett skymten av den från den dagen jag sålde den!sad Blir det ngt nytt och fräschare nu? (Inte ngt emot din förra alltså!)

-Mike-

324 Inlägg
18 oktober 2007
Trådstartare
Jo det är sant får hoppas att han dyker upp med bilen i jalla fall synd om den bara ska samla dam i ett  garage wink får se vad man hittar på nu vad det gäller bilar  smile
MikeAero skrev:
Grattis! Så sa nuvarande ägare till min förra med! Har inte sett skymten av den från den dagen jag sålde den!sad Blir det ngt nytt och fräschare nu? (Inte ngt emot din förra alltså!)

Gasglad
295 Inlägg
18 oktober 2007
Tråkigt att sälja en så genomarbetad bil kan jag tänka mig. Verkligen ett rejält bygge, hoppas ditt nästa blir lika bra eller kanske bättre.

Fotograf
966 Inlägg
18 oktober 2007
Bytte bort min bil för ca 2veckor sen.. Det kändes jobbigt när jag bytte nycklarna med killen men ändå så va jag glad för att jag äntligen fick den bil jag velat haft jätte länge.. Men ärligt så saknar jag den lite..

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

Sök