7008
Sök

var är de billigast att köpa bil stereo?

221 Inlägg
28 oktober 2007
Trådstartare
hej ja undrar var de e billigast att köpa bil stereo till cd 12 basar mm! tacksam för svar

Svensk Mästare SQL Mini 2010
2 009 Inlägg
28 oktober 2007
www.blekingebilradio.se är billiga.
Har bra grejer till bra priser.
Sen är jimmie en trevlig prick oxå så inget kan gå fel där.

www.BUGPEOPLE.se
"Liten bil stor ***"

72 Inlägg
28 oktober 2007
en zigenare?....haha nee men netonnet har bra grejjer om man inte vill ägga ner allt för mkt pengar big_smile

2 009 Inlägg
28 oktober 2007
Vafan fick du zigenare ifrån..?
Jimmie är knappast ziggis big_smile

Sen skrev du nog fel där netonet har billiga saker. bra vetitusan smile

www.BUGPEOPLE.se
"Liten bil stor ***"

Konsult
1 247 Inlägg
28 oktober 2007
totalljud.se har billiga grejjer som faktiskt fungerar riktigt bra smile kan rekommendera dem smile

341 Inlägg
28 oktober 2007
Får rekommendera min sponsor BAE (Bertilsson Auto Electronics)
Ligger ungefär 25% under ordinarie priser på de kända märkena.

http://www.webshop.bertilssonautoelectr … Pro/store/

2 009 Inlägg
28 oktober 2007
Var det inte du som nyss köpte ett steg från totalljud med fel angivna watt och fick ett helt annat steg som var hälften så stort..?

fölåt var riktat till taggen.
Senast redigerat av BMTech (28 oktober 2007)

www.BUGPEOPLE.se
"Liten bil stor ***"

221 Inlägg
28 oktober 2007
Trådstartare
ja nej

Team Autohifi!
865 Inlägg
28 oktober 2007
motor_power skrev:
hej ja undrar var de e billigast att köpa bil stereo till cd 12 basar mm! tacksam för svar

Vad är du ute efter?
Ska sitta i?
Spela vad?
Budget?

JA osv....

Konsult
1 247 Inlägg
28 oktober 2007
BMTech skrev:
Var det inte du som nyss köpte ett steg från totalljud med fel angivna watt och fick ett helt annat steg som var hälften så stort..?

fölåt var riktat till taggen.

Det var nästan så det va, fanns inga siffror på steget mer än 600w men det visade sig att det skulle vara så, enligt hemsidans uppgifter lämnar steget 2400w i 2ohm stabilt. Jag kör i 4ohm vilket ger 1200w totalt, dvs 600w per kanal. Steget hade lite annat utseende men det va lite färger som var fel.

Alltså blev det bara ett stort missförstånd och lite färgfel, annars stämde det. Jag är riktigt nöjd med steget och priserna. Bra utbud och servicen är perfekt.

BilstereoNörd
576 Inlägg
28 oktober 2007
Haha, skojjar du om det sk 2400w steget?

Det steget är totalt felspecat, det ger 2x150wrms/4ohm...

Men om du köper deras argument om att det är 2400watt fast det bara står 600watt på steget så är du en perfekt kund lolbig_smile
// Tommy

Bertilsson Auto Electronics (SM-Guld Street Stock-10)
(Fysisk butik i Lidköping) Bilstereo, Multimedia, Xenonkonvertering m.m.
BAE SPLpro (dB-mätare)
Pioneer, Mohawk, Carpower, B2 Audio, Dragster, Impact, Hertz m.fl

Konsult
1 247 Inlägg
28 oktober 2007
BAE skrev:
Haha, skojjar du om det sk 2400w steget?

Det steget är totalt felspecat, det ger 2x150wrms/4ohm...

Men om du köper deras argument om att det är 2400watt fast det bara står 600watt på steget så är du en perfekt kund lolbig_smile
// Tommy

... klart jag inte köper att det går på 2400w (finns det många tillverkare som klarar att visa dom siffrorna dom påstår? *suckar*) .... men steget klarar jobbet galant och totalljud's service är riktigt bra. Tänker inte bråka mer om det för jag vet HELT säkert att det finns bättre prylar än deras men servicen och kundmottagningen är helt klart sämre på många ställen, det vet jag med egen erfarenhet men tänker inte hänga ut någon..
Senast redigerat av Tagg3N (28 oktober 2007)

BilstereoNörd
576 Inlägg
28 oktober 2007
Ett tips till alla som vill ha låga priser!
Kolla på www.pricerunner.se och www.prisjakt.se där finns massor med prispressade bilstereo, högtalare, slutsteg m.m och här hittar ni Sveriges billigaste bilstereo butiker..
Enkelt listade på rad från billigast till dyrast, så slipper ni betala onödigt dyrt för samma produkter..
// Tommy

BAE SPLpro (dB-mätare)

2 911 Inlägg
28 oktober 2007
Förutom att 80% av konsumenterna gärna vill ha lite service och support också, lite hjälp vid köpet.
Det klarar varken pricerunner eller prisjakt att lista, MEN, är man enbart ute efter bästa pris så är det galanta sajter smile

Konsult
1 247 Inlägg
28 oktober 2007
Decibel skrev:
Förutom att 80% av konsumenterna gärna vill ha lite service och support också, lite hjälp vid köpet.
Det klarar varken pricerunner eller prisjakt att lista, MEN, är man enbart ute efter bästa pris så är det galanta sajter smile

Håller med till fullo, betalar gärna lite mer om det är bra service och support hos företaget/butiken i fråga.. ibland undrar man om de vill ha kunder tongue

103 Inlägg
29 oktober 2007
MTR skrev:
Får rekommendera min sponsor BAE (Bertilsson Auto Electronics)
Ligger ungefär 25% under ordinarie priser på de kända märkena.

http://www.webshop.bertilssonautoelectr … Pro/store/

Måste hålla med, jag har beställt flertalet gånger därifrån och alltid fått bra respons samt den hjälp jag behövt, oavsett om frågan egentligen varit relevant med produkten jag köpt.

Så jag rekommenderar BAE starkt! Schyssta killar!

Mekaniker
245 Inlägg
29 oktober 2007
vill du ha skapligt ljud till riktigt bra pris köp då en lite bättre 12" bas och köp eller bygg en riktig låda.. har du inte en tät eller en låda med rätt volym så kommer de att låte skitdåligt fastän du har en 2K bas.

men kolla www.netonnet.se www.brl.se www.mds.se www.biltema.se sen... finns de ju många fler...
sen kan du även kolla in den har sidan: www.nardik.se där står de mkt bra saker om billjud big_smile
lycka till wink

If it ain't low slam it!

BilstereoNörd
576 Inlägg
29 oktober 2007
Tagg3N skrev:
Decibel skrev:

Håller med till fullo, betalar gärna lite mer om det är bra service och support hos företaget/butiken i fråga.. ibland undrar man om de vill ha kunder tongue

Det finns faktiskt butiker som är billiga och seriösa, med tanke på alla som köper utomlands ifrån så önskar många enbart lågt pris (supporten har de inte råd med)..
Sen alla som ber om support här på forumet trots att de köpt sina produkter dyrt hos en sk seriös butik.. de frågar hur man lagar saker trots att det är garanti, de frågar om lådrekommendationer m.m.
Så jag tycker det verkar som om de flesta inte utnyttjar supporten eller så har de inget förtroende för butiken..

Och om ni som kollat prisjakt o pricerunner missat det så finns det faktiskt recensioner på de flesta butiker där kunders åsikter om supporten listas.
Sen ska man alltid skicka ett mail med lite olika frågor till butiken, svaret på det mailet ger en bra indikation på supporten och kunskapen (om det kommer något svar)
Det är lätt att gallra tills man hittar en pålitlig kunnig butik med bra priser..
//Tommy

BAE SPLpro (dB-mätare)

137 Inlägg
29 oktober 2007
jag handlar allt mitt på www.bilradiohuset.se bra priser men framför allt riktigt bra kunande och service känsla.

Det finns inget som heter FÖR mycket bas......

Sök