Är sugen på o köpa en framläpp till Civicen min..Dock vet jag inte vilken jag skall välja.
- Spoon fronten är vanligare men tycker den flyter in finare med bilen..
- Mugen fronten påminner om Spoon läppen dock lite rakare i formerna
- Jun väldigt udda och ovanlig det tuffa med det..dock tycker jag inte den flyter så rent med bilen.
Vilken tycker ni är finast, tuffast osv. Samt tycker ni jag skall lacka läppen eller behålla den svart?
Spoon Lip
Mugen lip dock på en EKfront
Jun lip
CAR Magazine: "Probably one of the greatest, most satisfying, most perfectly balanced and tuned drivers cars to be built this decade, if not this century."
Härligt mé lite tips...få se vad det blir..skall demontera front, kjolar samt en skärm o lacka om..dock osäker ifall jag skall behålla läppen svart.
CAR Magazine: "Probably one of the greatest, most satisfying, most perfectly balanced and tuned drivers cars to be built this decade, if not this century."
Rota är kopior japp, väldigt bra sådana dock. Kvalitén är sämre men inte dåliga (får tillägga att äkta japanska racingfälgar håller otroligt hög klass). Har själv haft en uppsättning Rota på min Delsol.
Rota gör också kopior på: Dresmond Regamaster EVO Mügen Prodrive Gram Lights Volk GAB SSR Work mm mm
Skall lackas efter som jag fick vattenplanning o kvaddade högerskärm samt repa ordentligt té kofångarn.