Nerklottrat område ger bilden stark attityd!
Gärna med gult ljus eller alternativt grönt, svart och vitt ger också en hög hårdhet i bilden och kan man kan därigenom få ut ganska snygga effekter då din bil som du förklarar vara mörkgrå lär förekomma i mörkgrå på bilden också... Men som tidigare nämnt i tråden så använd dig utav ett underlag som låter bilen sjunka ner en bit eller försök köra upp den på en större sten eller liknande! Titta på en av bilderna av Preluden på min sida där vi kört upp den på en "ramp" eller vad helst man vill kalla det!
Om du ska lägga upp bilderna på garaget så kanske du ska satsa lite på en god bildkomposition, alla bilder i samma tema shogun är ett bra exempel på detta (finns säkert många fler här men den har tagit min uppmärksamhet), ta även en titt runt på många andra bilder här, som Deamon Supran

Kort och gott, mycket att tänka på... Ett råd är att använda Photoshop! I måttlig mängd...
Lycka till, ser fram emot resultatet!
Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu