Tjena.
Var iväg idag och köpte mig en Renault Clio 1.4 RT 1992
Den har bara gått 9000mil och är fullservad sen så är även kamrem och spännrullarna bytta vid 8000mil vilket är positivt

Det var även en äldre dam som haft den sedan nyköp så den är väldigt välbevarad och rostfri. Priset var otroligt bra tyckte jag, gav 11500:- för den.
Nu till det viktiga. Jag ska köpa mig ljud till bilen. Men såg endast att det fanns högtalare fram på instrumentbrädan typ, någon som har Clio förstår nog vad jag menar. Har inte kollat vad de är för storlek på högtalarna men jag anar att det är 3.5" eller 4"
I allafall så hade jag tänkt mig skaffa ett par 5.25 eller 6.5 på sidorna av dörrarna, men då måste jag borra hål osv vilket jag inte kan göra. Ska även skaffa 6.5 högtalare till hatthyllan sen baslåda osv.
Problemet är i allafall att jag vill ha 5.25" 6.5" i sidorna på dörrarna men har inga verktyg med att göra hål samt installationen. Ska iväg nu på lördag som kommer och köpa mig ny cd samt högtalare.
Nu undrar jag om det finns någon som skulle vilja tjäna en slant för att hjälpa mig att fixa högtalare i sidan av dörrarna. Personen får gärna bo i Örebro/Värmlands län då jag själv bor där i närheten.
Skriv gärna i tråden om du är sugen på att hjälpa mig samtidigt tjäna pengar

Mvh Pappilicious