2737
Sök

Lämnar regeringen för racingkarriär

53 Inlägg
10 november 2007
Trådstartare

No Mercy: +1175 hp/1548 Nm

557 Inlägg
10 november 2007
Haha smile

//Jerry

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
10 november 2007
tidning reporter nämde att regeringsman skulle delta i amerikan tävling 24 timmarslopp
(le Mans),  le Mans 24 timmarslopp ligger inte i america men i Frankrike och varie Fransman som jag är mycket stölt över att har den tävling i Frankrike.  MVH. cool

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

Bimmer Freak
162 Inlägg
10 november 2007
alain skrev:
tidning reporter nämde att regeringsman skulle delta i amerikan tävling 24 timmarslopp
(le Mans),  le Mans 24 timmarslopp ligger inte i america men i Frankrike och varie Fransman som jag är mycket stölt över att har den tävling i Frankrike.  MVH. cool

Du har nog missförstått texten...han ska köra i American Le Mans series för att framgångar i den serien ger en möjlighet att starta i "riktiga" Le Mans. roll

Member of Unknown Örebro

8 156 Inlägg
10 november 2007
Tänk om Fredrik Reinfeldt skulle göra något liknande? Jag måste lämna över till vice statsminister nu ett tag och ta tjänstledigt...

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

1 396 Inlägg
10 november 2007
Phaetoon skrev:
Tänk om Fredrik Reinfeldt skulle göra något liknande? Jag måste lämna över till vice statsminister nu ett tag och ta tjänstledigt...

.. för nu har jag chansen att spela hästpolo proffesionellt. Det är något jag drömt om i hela mitt liv.

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
10 november 2007
Tonket skrev:
alain skrev:

Du har nog missförstått texten...han ska köra i American Le Mans series för att framgångar i den serien ger en möjlighet att starta i "riktiga" Le Mans. roll

tack nu förstor jag.

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

Sök