6367
Sök

Pyser då jag gasar! dålit tryck i bilen då man gasar....HjÄLP!

361 Inlägg
8 november 2007
Trådstartare
Fan alltid ere nått..
upptäckte nu att missljdet jag hört "låter som ta då man krockat tillräkligt många gånger" hehe nemen  det är en sak ja hört på högre varv nu ..

sen när ja gasa å stå på tomgången  då pyser de framifrån motorn...  låter pssssy   näär ja gasa..

ska in på verkstan imorrn å fråga dom  men min hjärna få bryt ..  orka inte lägga ner pengar på den!
Ha så många projekt på gång me nytt ljudbygge  i helgen =/  nytt steg å allt ha man köpt åsså ska  man ha fälgar å angeleyes  .m.m.m.m  FAN!
Ska mina planer gå i krasch!
Peugeot ska man fan inte ha runerar en!

NÅN snälla ha nån anning sad

Sothora <3
1 201 Inlägg
13 november 2007
Skarv på Ic rör?

Bildemonterare samt egen verkstad. !

X-L-R-8
13 november 2007
Han har väl inget ic rör tongue hehe.. men alltså kolla alla vaccumslangar .. det låter ungefär som du förklarar det när man står på tomgång eller gasar tongue

Konsult
1 247 Inlägg
13 november 2007
Kolla så det inte sitter någon vakumslang löst under huven, kan räcka med att den sitter lite snett så kan det läcka. Märks det någon skillnad på gången när du kör?

265 Inlägg
13 november 2007
vadå ic rören finns ju ingen turbo på den ?

nu med 470 hk

265 Inlägg
13 november 2007
du du min tjej har en 206 cc den låter med så  ingen fara bara å köra är från filtret det lilla suget som kommer ganska frisk å fin luft ute nu för bilrn big_smile

nu med 470 hk

736 Inlägg
13 november 2007
Kan vara vacumklockan till bromsservon som har trasig backventil, när man gasar tappar insuget undertrycket och luft pyser in i vacumklockan.

Sök