Vad tror ni? Kommer man igenom Besiktningen med motorrummet såhär?

Dann3
14 november 2007 ·

Har just nu installerat en Catch Tank "Cromade saken på bilderna" men jag har inte skuvat fast den la den ner och spände fast den lite med några spännband och den sitter ju inte löst precis men inte heller hårt.
Sedan har jag varit lite snål och slangen man fick med var bara typ 1/2 meter lång så då fick man lösa det på något annat sätt och jag tog trädgårdsslang tongue Allt är rätt installerat nu och så men går det besikta med motorrymmet såhär? Kanske klagar på trädgårdsslangarna? Eller att Catch tanken skall sitta fast bättre?

Bilder:

http://tinypic.com/view.php?pic=73m6rl2&s=1

http://tinypic.com/view.php?pic=7wzrc5i&s=1

Senast redigerat av Dann3 (14 november 2007)

NamnFan
14 november 2007 · 59 Inlägg

Dann3 skrev:
Har just nu installerat en Catch Tank "Cromade saken på bilderna" men jag har inte skuvat fast den la den ner och spände fast den lite med några spännband och den sitter ju inte löst precis men inte heller hårt.
Sedan har jag varit lite snål och slangen man fick med var bara typ 1/2 meter lång så då fick man lösa det på något annat sätt och jag tog trädgårdsslang tongue Allt är rät installerat nu och så men går det besikta med motorrymmet såhär? Kanske klagar på trädgårdsslangarna? Eller att Catch tanken skall sitta fast bättre?

Bilder:

http://tinypic.com/view.php?pic=73m6rl2&s=1

http://tinypic.com/view.php?pic=7wzrc5i&s=1

alla sätt är bra utom dom dåliga smile

jag tror det.

Volvo v70 (2006)
Rallyhalle
14 november 2007 · 4 299 Inlägg

Ser ju ut att hålla bra, så då ska de väl inte vara några problem. En fråga bara, va e vitsen me en catch tank???

Tomas_H
14 november 2007 · 486 Inlägg

Besiktning e rena lotteriet. Men det är ju inget trim, så du kan ju inte få något annat än en 2:a.

// Tomas

En marginal är alltid tillräcklig så länge den existerar!
Volvo 760 (1987)
J_Storm
14 november 2007 · 294 Inlägg

den ska nog gå igenom ska du se

"För att bli gammal och erfaren måste man först vara ung och galen"
Phaetoon
14 november 2007 · 8 156 Inlägg

Du kan väl lacka slangen i matchande röd färg så att det inte syns att det är en trädgårddslang? Tror visserligen inte att det kommer att vara något problem i vilket fall.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Volvo Knugen The one and only
14 november 2007 · 1 091 Inlägg

Dom borde inte säga nåt om det men du bör tänka på att trädgårdsslang inte tål bensin och kommer att bli stenhårda och med tiden lösas upp. Men huvudsaken är att det funkar smile jag har själv kört med sån slang i ett år utan krångel.

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Dann3
14 november 2007 ·

Volvo Knugen skrev:
Dom borde inte säga nåt om det men du bör tänka på att trädgårdsslang inte tål bensin och kommer att bli stenhårda och med tiden lösas upp. Men huvudsaken är att det funkar smile jag har själv kört med sån slang i ett år utan krångel.

Aa men skall inte rinna bensin i dem roll det är oljedimma som är i dem ju till Catch tanken

alex_side Neerd
14 november 2007 · 1 596 Inlägg

vad gör en catch tank?smile det såg fint ut:)

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
Volvo Knugen The one and only
14 november 2007 · 1 091 Inlägg

Dann3 skrev:

Volvo Knugen skrev:
Dom borde inte säga nåt om det men du bör tänka på att trädgårdsslang inte tål bensin och kommer att bli stenhårda och med tiden lösas upp. Men huvudsaken är att det funkar smile jag har själv kört med sån slang i ett år utan krångel.

Aa men skall inte rinna bensin i dem roll det är oljedimma som är i dem ju till Catch tanken

Oj tänkte helt fel tongue men då ska det väll inte vara några problem...

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang