polacker kan bööörna!

dj_aggwa El- och Instrumenttekniker
14 januari 2007 · 2 933 Inlägg

beemern skrev:

dj_aggwa skrev:
bmw =brinner mycket wäl.. (bmb skulle de heta istället, brinner mycke bra big_smile)  ryker gott om dem iaf.. såg en norrmans bmw brinna i sommras efter jobbet me.. brinner bra dem.. big_smile han kände det luktade bensin när han körde men fortsatte ändå..

Bärgas Med Wire säger ja bara big_smile

ja dom brukar säga de dom som kör traktor och pratar illa om bmw för att de blir ifrån åkt...

hihi, dom bmw:er jag kört mot har då legat långt bakom big_smile

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK
Volvo 744 "T5 RWD" (1992)
Volvo 244 (1985)
PeBo
14 januari 2007 · 6 Inlägg

haha! vilka jävla nötter!! men nu vet då alla hur en bmw låter på varvstoppen!

twin_cam Smålänning
14 januari 2007 · 7 877 Inlägg

Vilka jävla nötter! Hade det varit en gammal skrotfärdig lada eller nåt på hans gård så hade det varit en sak, men en hyfsat fin BMW! Sannolikt den met korkade person jag sett köra bil någongång.

BTW - Har dom inga snutar i polen?

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
LoFET Almännt tokig
15 januari 2007 · 481 Inlägg

sett filmen förut synd att föraren inte satt i nä bilen brann .

kan väl vara skoj att burna lite men inte i typ 6 min och defenitivt inte på stoppet.

Inline sixes ist sie scheisse.......
_Wallis_
17 november 2007 · 4 506 Inlägg

Kastar upp denna igen då jag tycker den är så jädra klockren!

Spola fram i filmen tills bilen börja brinna och notera på vilka sätt han försöker släcka elden!

HAHAHAHA

Kan du andas kan du dö.
TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
17 november 2007 · 6 170 Inlägg

Rätt sexigt att han blinkar vänster hela tiden med big_smile

Jag står fast vid min åsikt att polacker e idioter, jag har i vart fall aldrig träffat en vettig polack och jag har träffat ett par tongue

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Mange_C5
17 november 2007 · 220 Inlägg

Hahaha, de gör verkligen allt för att ha ihjäl den bmw:n. big_smile

Kan ju vara bra att inte ha motorn igång och stänga av strömmen innan man öser på pulver.. hmm

Mange_C5
Livet är 50/50
Antingen så går det, eller så går det inte!
_Wallis_
17 november 2007 · 4 506 Inlägg

Mange_C5 skrev:
Hahaha, de gör verkligen allt för att ha ihjäl den bmw:n. big_smile

Kan ju vara bra att inte ha motorn igång och stänga av strömmen innan man öser på pulver.. hmm

Ja + att han försöker släcka elden igenom att gasa ennu mera och kasta gräs på motorn! big_smile hahaha

Kan du andas kan du dö.
TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
17 november 2007 · 6 170 Inlägg

_Wallis_ skrev:

Mange_C5 skrev:
Hahaha, de gör verkligen allt för att ha ihjäl den bmw:n. big_smile

Kan ju vara bra att inte ha motorn igång och stänga av strömmen innan man öser på pulver.. hmm

Ja + att han försöker släcka elden igenom att gasa ennu mera och kasta gräs på motorn! big_smile hahaha

Klart han inte försöker släcka elden, han lägger ju på lite gräs för att grillkorven inte bara ska smaka olja och bensinrester sen fattar ni väl?? roll

lol

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang