Nya Imprezan

-Jonten- Hopplare
10 oktober 2007 · 104 Inlägg

Evo X är itne så förskräcklogt ful tycker jag, men den ser inte lika ond ut som förrut

Lika lyckat som Melle mels comeback
323fSportT "The Stig"
10 oktober 2007 · 390 Inlägg

Nya Subarun ser ut som en Mazda3 ungefär.STI modellen ser bättre ut iaf.ska finnas film på den nånstans..

Om man kan gasa fullt....har man trimmat för lite...
erkki88 Audiförare
11 oktober 2007 · 63 Inlägg

Tycker Imprezan bara blivit fulare och fulare genom åren, och detta var ju tyvärr inget undantag hmm Legacyn är ju snyggare nuförtiden

Fullt Ös Medvetslös!
If It's Too Loud, You're Too Old!
BMW635_Robban
11 oktober 2007 · 1 277 Inlägg

Ger tyvärr inte så mycket för utseendet på nya japanska bilar...

Gillar nästan bara BMW smile

Bjork OEM <3
11 oktober 2007 · 6 957 Inlägg

RikardR skrev:
Här är bilder http://www.garaget.org/events/?e=94& … age=590351
Fattar inte hur man kan tycka den är ful

Ofta gatversionerna ser ut som WRC bilarna? njae...

OEM <3
henkebenke
11 oktober 2007 · 1 703 Inlägg

gamla generationen av impreza är ju inte så vacker heller utan wrc/gt grejjerna

Volkswagen typ1 "Restolooker" (1962)
Bostrom RS
11 oktober 2007 · 886 Inlägg

henkebenke skrev:
gamla generationen av impreza är ju inte så vacker heller utan wrc/gt grejjerna

Tror det stämmer in på de flesta bilar i wrc idag. Gatversionerna ser ut som värsta snikmodellerna..lite synd sad

Focus RS
mc_vw
11 november 2007 · 135 Inlägg

Nya Imprezan är inget snygg i standard utförande. Man är tvungen att kleta på Sport paketet för att den skall vara lite läcker.  Nya STI är grym. Den kommer man kunna köpa WRC vinge till dessutom. Antar att alla här har sätt eller kickat på nya STI hur den ser ut. Bilder finns på deras hemsida. Har kört nya WRX och den är fan så mycket bättre än 07an. Väghållningen med legacy plattan(längre hjulbas) kortare överhäng och double whisebone i bak gör bilen mycket mycket bättre. Som att köra en dröm med den väghållningen. Dessutom VDC som standard som är i och ur kopplingsbar är guld. Nya STI som landar på 300hk/407 nm blir skoj, 18"org samt nav och 4st utblås med 7,5cm i Dia. blir mumsigt. (subaru försäljare) wink

Bjork OEM <3
12 november 2007 · 6 957 Inlägg

Som ovan skrev STI:n va riktigt häftig big_smile

OEM <3
Eisenhut
12 november 2007 · 1 827 Inlägg

Jag tycker det är direkt konstigt att Impreza går ner ett segment (till hatchback klassen) och fortsätter kalla den Impreza. Vore ju en sak om man kallade den något annat och ändå körde med denna versionen i Rally.

I Septemberavsnittet i Best Motoring var det ett stort reportage om Imprezan, och då jämförde dom den med Golf, Mazda 3 mm.

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two
camaro67 Meister
12 november 2007 · 6 763 Inlägg

Såg faktist ett sådant monster idag.. Den är otroligt ful! När de ändå gjorde den mindre kunde de väll ha kortat den ännu mer och kört på en 2-dörrars modell. Nee fy fan men den går säkert bättre i skogen än den förra.

Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
M1cha
13 november 2007 · 645 Inlägg

Allting kan tyvärr inte vara som de va förut, för då skulle saker och ting aldrig utvecklas. Är väl ganska uppenbart att de går bättre för halvkombis i WRC och Subaru vill inte vara långsamma på att haka på.

Jag tycker STi'n ser helt okej ut, även fast den ser ut som en mazda 3 med steroider.

Senast redigerat av M1cha (13 november 2007)

Toyota Scion xB "Skokartongen" (2004)
Toyota Supra MKIV Euro-spec 6spd "Vänsterstyrd" (1994)
tobbe91
14 november 2007 ·

bakifrån ser den rätt så bra ut men i fronten ser den helt för jävlig ut!!. då tycker jag att den gamla såg bättre ut

Aerodynamik ...
14 november 2007 · 7 120 Inlägg

tobbe91 skrev:
bakifrån ser den rätt så bra ut men i fronten ser den helt för jävlig ut!!. då tycker jag att den gamla såg bättre ut

Tycker tvärtom, den ser ju vettig ut där fram. Men där bak ser den ju förjävlig ut. Lexuslampor och skit. Nej tack säger jag om baken tongue

Jens_89
14 november 2007 · 66 Inlägg

Tycker den ser lite "tam" ut, sedan versionen ser helt ok ut. Men tycker nästan att dom kunde kört på me det gammla stoket på karossen, som nya evon. Men all förändring är väl bra förändring, eller? Blir nog bra i rally skogen

Det är aldrig för sent för att att ge upp
Yonaz
15 november 2007 · 25 Inlägg

Är inne på min tredje Impreza och jag har vaje gång det kommer en ny Impreza tyckt som ni. Blää!

Men den växer in och blir snyggare och snyggare. Jag är övertygad om att nya STI'n kommer blir en riktig dräpare i skogen. Nu i november visas den för första gången på Bilsportmässan. Återkommer med bra eller anus efter mässan.

Men just nu är den ful, STI -06 är mycket tuffare wink

mc_vw
18 november 2007 · 135 Inlägg

Jag förstår inte hur en del tänker. De flesta bilder jag sätt ni givit ut är på vanliga 2,0rs och 2,0. Alltså standard bilen, vilken standard är spec snygg?

http://www.subaru.se/news_varldspremiar_sti.aspx

Detta är bilder på STI-08 plus info. Detta har funnits tillgängligt i en månad snart så jag fattar inte hur ni inte har kunnat sätt detta. Nya impreza både går  jävligt mycket bättre och ser mkt mkt mkt bättre ut i verkligheten. KOlla på den live och provkör den innan massa gnäll. Som sagt så är det ju ett helt nytt bygge, INGET ör ifrån den gamla uråldriga 90 tals karrosen. Fulaste imprezan är ju helt klart 01-02. Och 07an. Ser ju ursäkta ordvalet men ut som svin. Skit ful. gammal och uråldrig.

Har själv kört nya WRX och den är som natt och dag. Bra och anus. 07=anus jämfört med 08an. Innan älskade jag 07an men ärligt talat är den skit jämfört med 08an.

Senast redigerat av mc_vw (18 november 2007)

CTR-Jante
19 november 2007 · 301 Inlägg

Tycket den ser helt okey ut.. mycket snyggar än vissa äldre.. Är nog i klass med 99-00 års modell nästan..

Volkswagen Passat "Sportscombi" (2020)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang