4282
Sök

Äventyr: Vinterförvaringen.

733 Inlägg
21 november 2007
Trådstartare
Ja, som alla har märkt börjar det bli vinter. Första snön har ju redan kommit, iallafall nästan ända ner hit till Göteborg. Sdet har ju blivit dags att sätta in den lilla amazon cabben för vintern. Och efter lite kontakter fram och tillbaka blev det gratis att ha den i värmland.

Så kärra hyrs, nästan helt lagligt, och amazonen lastas utan några problem. Altt gick som på ett rinnande vatten, den säkrades med allt som gick, presening över så inte suffletten blåser av, och så bär det av. Jag, mamma och hennes vännina Chalotte. Kommer upp någonstans runt Bengtsfors tror jag det var, skulle vi springa in och pudra näsna och köpa något att dricka. Kommer tillbaka från affären och jag av ren reflex vill komma så att allt e frid och fröjd med den lilla pärlan som bara åker med. Men icke. Såg att det rök lite lätt under preseningen så ja hojtar till att något är fel, får till svar att det bara är "kondensvatten" (up my ass att det var...) men så lyfte jag bort mer presening så att jag kunde öppna dörren... HELA kupén är fylld av rök. Ocj det luktar bränt. Engagerar alla oss tre genom att dra av hela preseningen och öppnar alla två dörrar och motorhuv för att kolla var det kommer ifrån. Då kommer svaret man inte vill höra. Kabelbrand.

Nu när detta händer så står vi på en bensinstation (lyckat med en bil som kan börja brinna mycket snart...) Springer in i affären och frågar efter en brandsläckare, Den förvirrade Mohammed eller vad han nu kunde tänkas heta letade febrilt efetr den, då frågade jag bara och jag kunde ta den som står här vid dörren? Jaha.. fick jag till svar då. men iallafall. Jag vägrar att använda en brandsläckare på min älskade helvetes bil så det får Charlotte göra efter mycket tjaffsande. Samtidigt som detta händer kommer det två stycken 240, självklart med tracktens ungdomsar i. Dom var mycket roade av detta, sen varvar dom sina bilar och kör iväg. Vi får släckt den lilla brand som var och lämnar in brandsläckaren, skickar in mamma för att göra det, hon är bra på att spela blond. Man måste ju betala om man har använt släckaren, men det slutade med att han frågade hur mycket vi använt och att vi fick betala 50 kr i stället för 400 big_smile Great Suxsess!

Vi slänger på preseningen och sticker fort som satan vidare upp mot våran vännina och hennes lediga lada till min amazon. Kommer iallafall upp tillslut utan mer problem, sen är det bara att ställa in henne i ladan och vi åker till vänninans hus och tar oss ett par väl behövda glas sprit och öl och en egen nackad god lagad gås eller vad det nu var.

Detta var den halvtragiska sagan om Bettys resa för att stå lugnt och varmt i vinter. Gick väl sådär tycker jag.

This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.

527 Inlägg
21 november 2007
jobbig situation, men det var ju skönt att bilen inte brann upp iallafall. Hoppas det går bra o fixa den smile

jag vill inte uttrycka mig på något drastiskt sätt, men jag gör det ändå

733 Inlägg
22 november 2007
Trådstartare
jobbig situation? det har varit en redig olycksbil. skulle aldrig köpt henne om jag visst vad som skulle komma!

This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.

Sök