4178
Sök

Datafråga, "program för snabbmeddelanden"

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
29 november 2007
loffe007 skrev:
fast enklasti spel odylikt så är väl ändå ventrilo?

Kanske, men det var ju inte det tråden handlade om.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
29 november 2007
BTW quickpopup är EXAKT som winpopup som följde med windows 98, fan vad många konversationer man haft i skolan med winpopup tongue  *nostalgi*

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Miklen
29 november 2007
man kan köra t.ex miranda eller pidgin å använda msn eller icq.. smidigt å sen går d ju att använda "externt" oxå.. å d e ju open source ingen pyttemjuk skit..

Annars ett hål genom golvet eller väggen å så 2 burkar me lina emellan..
Senast redigerat av Miklen (29 november 2007)

1 779 Inlägg
29 november 2007
Irc: :p

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

El- och Instrumenttekniker
2 933 Inlägg
29 november 2007
spj skrev:
dj_aggwa skrev:
Jag hade nå skit på datorn för nåt år sen som skulle passa perfa, va som msn fast inom nätverket. Installerade det på syrrans dator och hon blev sur som fan när jag skrev till henne för hon visste inte hur hon stängde ner programmet big_smile

Tyvärr kommer jag inte ihåg vad det heter, va på den tiden man ville va en hacker tongue för 4 år sen lr så big_smile

Hoppas nån kan hjälpa dig lösa "problemet".

Mvh Magnus

HAhaha! Jaa, det verkar vara ett sånt program som jag letar, jag provar qickpopup nu, det fungerar perfekt för ändamålet, men "ska betalas" efter 30dgr så jag letar vidare såklart. big_smile

Okey, tror de hete netmsg lr nåt.. net messenger.. bla bla bla.. synd att hårddisken krasha för annars hade jag haft det kvar tongue

Och betalprogram vill man ju inte ha big_smile

Mvh Magnus

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK

Hmm, vet inte?
1 775 Inlägg
29 november 2007
goxbox är det bäst wink

Btw, netsend är avstäng efter Sp1 smile fast går att aktivera igen smile

Steelgray Saab 9-3 Aero -01 (fix och trix bil)
Gasa med hjärnan istället för högerfoten.

MED[liten]LEM
226 Inlägg
29 november 2007
Trådstartare
dj_aggwa skrev:
spj skrev:
dj_aggwa skrev:
Jag hade nå skit på datorn för nåt år sen som skulle passa perfa, va som msn fast inom nätverket. Installerade det på syrrans dator och hon blev sur som fan när jag skrev till henne för hon visste inte hur hon stängde ner programmet big_smile

Tyvärr kommer jag inte ihåg vad det heter, va på den tiden man ville va en hacker tongue för 4 år sen lr så big_smile

Hoppas nån kan hjälpa dig lösa "problemet".

Mvh Magnus

HAhaha! Jaa, det verkar vara ett sånt program som jag letar, jag provar qickpopup nu, det fungerar perfekt för ändamålet, men "ska betalas" efter 30dgr så jag letar vidare såklart. big_smile

Okey, tror de hete netmsg lr nåt.. net messenger.. bla bla bla.. synd att hårddisken krasha för annars hade jag haft det kvar tongue

Och betalprogram vill man ju inte ha big_smile

Mvh Magnus

Nee, det är dumt att betala när det finns så mkt gratis / reklamfinansierat att tillgå  big_smile  Men just detta, mitt meddelandeproblem, verkar vara löst nu  (TACK till  TBOC_Razor och alla ni andra som svarat / hjälpt till!)

---> Om du kan läsa det här har du Internetanslutning <---
* * * Att bli gammal är oundvikligt, att växa upp är valfritt * * *
Det spelar ingen roll hur lite man skiter i byxorna, det är ändå för mycket!

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
29 november 2007
Håller med dig spj, det e ju rätt dumt att betala när man inte behöver göra det smile

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Sök