6642
Sök

Spela från mp3 i bilen..

584 Inlägg
3 december 2007
Trådstartare
Hi HO. Jag har en sån där sladd som går från baksidan av sterion som man kan koppla in MP3:n i.. men jag har aldrig fått det att funka.. Nån mer som har sånt här och vet hur det ska fungera och vad problemet i min bil kan vara?

550 Inlägg
3 december 2007
Det brukar underlätta om man berättar vad man har för HU

584 Inlägg
3 december 2007
Trådstartare
Vad e HU?

Bilvårdstekniker
766 Inlägg
3 december 2007
Eddie_Boy skrev:
Vad e HU?

Själva spelaren smile

Life is too short to drive ugly cars!
NBT - Norrlands Bilvårdsteknik , www.Norrlandsbilvard.se - Bilvård och bilvårdsprodukter i Umeå
Bilvård Webshop : http://norrlandsbilvard.storedo.com/
www.Vtech.se

945 Inlägg
3 december 2007
Eddie_Boy skrev:
Hi HO. Jag har en sån där sladd som går från baksidan av sterion som man kan koppla in MP3:n i.. men jag har aldrig fått det att funka.. Nån mer som har sånt här och vet hur det ska fungera och vad problemet i min bil kan vara?

köp sonys giga panel istället.....då har du en gig minne i fronten till stereon...bara att tanka in låtar från din dator...inga mer cd skivor....men om du envisas med cd plattor så läser den spelaren mp3 format åxå!

blinka blått om du vill rejsa!

905 Inlägg
3 december 2007
Eddie_Boy skrev:

tryck på knappen det står aux på så ska det nog funka.. men äre så du har ingång på huvudenheten då?

2 751 Inlägg
3 december 2007
Hahha jag har en blaupunkt stereo med aux som jag kan välja på men har ej ingång hur kommer de sig??? :S

Who Djaa bless no man curse

905 Inlägg
3 december 2007
n0b0dy_ skrev:
Hahha jag har en blaupunkt stereo med aux som jag kan välja på men har ej ingång hur kommer de sig??? :S

säker på att du inte har nån ingång? annars kankse det är nån snik modell av nån stereo med ingång där dom bara tagit bort hålet.

584 Inlägg
3 december 2007
Trådstartare
jaså big_smile haha hmm det är en Alpine CD/radio MP3 3xlågnivå och en Aux adapter alpine. Hmm minns inte exakt vad enheten heter men ja hitta iaf ett kvitto där detta stod tongue

584 Inlägg
3 december 2007
Trådstartare
Joo, Jag har ingång i sterion och allt men grejen är att det inte händer ngt när ja sätter i mp3:n..

905 Inlägg
3 december 2007
Eddie_Boy skrev:
Joo, Jag har ingång i sterion och allt men grejen är att det inte händer ngt när ja sätter i mp3:n..

läs instruktionsboken, och tryck på rätt knapp?

Sök