2870
Sök

vilket är det bästa underlaget att drifta på

erik1985
8 december 2007
Trådstartare
hej jag undra vilket under lagg det ska vara om man ska drifta det skulle vara kul att veta ni kan skiva i min gb istället om ni vill det eller så kan ni adda mig.

2 118 Inlägg
8 december 2007
snö ffs big_smile ekonomi drift big_smile  Men som Camaro67 säger : asfalt is the real deal wink

D.i.l.l.i.g.a.f

Oseriös Aktör
592 Inlägg
8 december 2007
NJ_ skrev:
snö ffs big_smile ekonomi drift big_smile  Men som Camaro67 säger : asfalt is the real deal wink

ja min bil släpper inte på annat än snö och is så

Performance can be dangerous.........thats why i drive KingCab

Meister
6 763 Inlägg
8 december 2007
Finnmerchant skrev:
NJ_ skrev:

Det kanske är lite farligt att provocera en kingcab på asfalt.. De verkar vara så jävla höga roll

Oseriös Aktör
592 Inlägg
8 december 2007
camaro67 skrev:
Finnmerchant skrev:
NJ_ skrev:

Det kanske är lite farligt att provocera en kingcab på asfalt.. De verkar vara så jävla höga roll

Njae höjden är väl inte så farlig. min är ju låg.. Men den är ju så jävla lat 2.7 ton och 70-80 hästar. men på snö och is är den ju så fans rolig och om man fastnar är det bara att riva i fyrhjulsdriften och slita sig loss...........http://www.garaget.org/video/cpjn552l8eev

Performance can be dangerous.........thats why i drive KingCab

7 548 Inlägg
8 december 2007
hehe den lät inte ens kul på snö,,,,wink men med brukisen blir det ju snö,,, cossyn,, ja gissa rollcool då jag dessutom har laggt upp en film,, så:)

Sök