Styling till audi 100

swingminx
19 augusti 2007 · 143 Inlägg

Jag letar efter styling till min audi 100,har hittat lite saker som ögonlock,kjolpaket mm..det jag är sugen på nu är att hitta några andra framlampor,någon som vet vart man kan få tag på det?

The One Who Saves He Haves
audi_e_grejer_de_ Audi
21 augusti 2007 · 159 Inlägg

Tjena! lite sugen på sånt jag me men hittar bara samma saker som du gör.. Ska köpa en framspoiler till min=)

Power is nothing without control -AUDI- de e grejer de!
swingminx
22 augusti 2007 · 143 Inlägg

audi_e_grejer_de_ skrev:
Tjena! lite sugen på sånt jag me men hittar bara samma saker som du gör.. Ska köpa en framspoiler till min=)

mm det är lite tråkigt,tycker ju det borde finnas några andra framlampor att köpa,finns ju massvis av styling till alla andra audi modellerna..

The One Who Saves He Haves
Catling Old School Ford
22 augusti 2007 · 600 Inlägg

Stylingkompaniet.com

dom har kjolar och sånt som ska passa c4 karrosen

Cars for a living , Capri for life!
Ford Capri -78: http://www.garaget.org/?car=132079
WitchCraft - Vi styr och ställer!
Ford Capri "Mk3 3.0l Essex" (1978)
Ford Capri "ELD" (1981)
jiijii Avstängd
23 augusti 2007 · 20 Inlägg

pakk skrev:

audi_e_grejer_de_ skrev:
Tjena! lite sugen på sånt jag me men hittar bara samma saker som du gör.. Ska köpa en framspoiler till min=)

mm det är lite tråkigt,tycker ju det borde finnas några andra framlampor att köpa,finns ju massvis av styling till alla andra audi modellerna..

Finns strålkastare att köpa, klarglas med två VÄLDIGT synliga reflektorer i, dock kostar de 7500,- st och man måste beställa dem från tyskland så vitt jag vet ^^

swingminx
23 augusti 2007 · 143 Inlägg

jiijii skrev:

pakk skrev:

audi_e_grejer_de_ skrev:
Tjena! lite sugen på sånt jag me men hittar bara samma saker som du gör.. Ska köpa en framspoiler till min=)

mm det är lite tråkigt,tycker ju det borde finnas några andra framlampor att köpa,finns ju massvis av styling till alla andra audi modellerna..

Finns strålkastare att köpa, klarglas med två VÄLDIGT synliga reflektorer i, dock kostar de 7500,- st och man måste beställa dem från tyskland så vitt jag vet ^^

länk?

The One Who Saves He Haves
jiijii Avstängd
23 augusti 2007 · 20 Inlägg

pakk skrev:

jiijii skrev:

pakk skrev:

mm det är lite tråkigt,tycker ju det borde finnas några andra framlampor att köpa,finns ju massvis av styling till alla andra audi modellerna..

Finns strålkastare att köpa, klarglas med två VÄLDIGT synliga reflektorer i, dock kostar de 7500,- st och man måste beställa dem från tyskland så vitt jag vet ^^

länk?

vet ej var de finns, vet ej OM de finns, en polare har ett par ligger som han köpte för väääääldigt längesedan tongue.. så tillverkningen kanske är slut, vet inte.. men ser ändå inte bra ut eftersom blinkersen inte är klarglas =/

Grimling Professionell amatör
16 oktober 2007 · 451 Inlägg

Någon som vet ifall framlampor från A6 C4, passar på 100 C4 ??  Direkt på eller lätt moddat spelar ingen roll... Det är de enda alternativet jag kan hitta, se länk  OBS TYSK SIDA http://www.day-lights.de/shop/catalog/p … cts_id=322

Kan någon göra oss klokare ?

MVH Grimling

Senast redigerat av Grimling (16 oktober 2007)

AUDI - Four rings to rule them all
Volkswagen Typ 1 Bubbla "Low as my morals" (1961)
allwheelspinn Maskinförare
9 december 2007 · 72 Inlägg

Tillbilen.se har svarta klarglas framlyktor och rökfärgade framblinkers till audi c4, kommer ej ihåg priset. Dom va riktigt fina så om jag ska byta så blir det till såna.

Jag kan inte få sparken, slavar måste säljas...
Vorsprung durch tecknik-Försprång genom teknik
Audi S4 Quattro "The Purple Pearl" (1993)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang