Har en JBL Power 10" som jag ska ha in i min Audi 100. Vilken typ av låda tror ni gör sig bäst, och hur ska jag placera den?? Spela framåt eller bakåt mm...
En sån bas ska la ha en portad låda va?? Tycker du ska spela den framåt, Men om jag inte är helt ute o cyklar så brukar hatthyllan ( Plåten under ) Vara ganska störande på C4orna.
En sån bas ska la ha en portad låda va?? Tycker du ska spela den framåt, Men om jag inte är helt ute o cyklar så brukar hatthyllan ( Plåten under ) Vara ganska störande på C4orna.
Mmmm... Det är ju det jag inte vet, om den ska vara portad låda alltså. Finns helt klart gott om plåt under hatthyllan.
Humm portad låda är att rekomendera till dom basarna men jag kör sj med sluten låda till mina power12" P1220e 1600watter föra att få mer kontroll över dom spelar väldigt fint men med portad så spelar de mkt högre