2992
Sök

nån som saknar en honda civic.

351 Inlägg
15 december 2007
Trådstartare
har stått en honda civic på parkeringen hemma hos mig i säkert 2 månader. dörren på förarsidan är öppen ser ut som om den är stulen, vill ni har mer info om bilen eller vet vems de kan va skicka pm den är svart me tonade rutor,  mvh hanna

Våga Köra Sänkt

Säl-Tämjare...
1 024 Inlägg
15 december 2007
gör en regupplysing på den så ser du ju om den är stulen eller inte.

Vilket jävla drag :)

351 Inlägg
15 december 2007
Trådstartare
de har ja gjort. men antagligen är denna person på resa eller kriminel. står inte att den är stulen, men bilen hör inte hemma här, ska kolla vart stället heter som killen bor på. men de är inte i närheten därför ja är lite misstänksam,

Våga Köra Sänkt

bäst
319 Inlägg
15 december 2007
ringa polisen kanske?

Varningar. 36
1 200 Inlägg
15 december 2007
Ta bilen själv sen om snuten tar dig säger du bara "Den som hittar får ta den" tongue

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
15 december 2007
Bästa är ju att kolla reg-uppgifter och försöka kontakta ägaren.

Att någon här skulle veta vems det var är ganska osannolikt.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Rörpulare
1 453 Inlägg
15 december 2007
lämna in uppgifterna om ingen anmält den stulen på 2 månader har min inte rätt att få behålla den då eller så? de fick iaf en bekant när han hitta en moppe jävlel:P

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

El- och Instrumenttekniker
2 933 Inlägg
15 december 2007
nissan 200sx skrev:
lämna in uppgifterna om ingen anmält den stulen på 2 månader har min inte rätt att få behålla den då eller så? de fick iaf en bekant när han hitta en moppe jävlel:P

tror det är tre månader, men ja vet inte. :S  isf, hur gör man  med papper då?  skriver polisen över den på en ? ;P

Mvh

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK

351 Inlägg
15 december 2007
Trådstartare
denna bilen hör hemma i hisings backa. polisen vill ej göra nått. har kontaktat dom. knepigt om man inte anmäler sin bil stulen, om de skulle vara så.

Våga Köra Sänkt

.......
2 655 Inlägg
15 december 2007
dj_aggwa skrev:
nissan 200sx skrev:

tror det är tre månader, men ja vet inte. :S  isf, hur gör man  med papper då?  skriver polisen över den på en ? ;P

Mvh

japp 3 månader är de, va så för brorsan för 2 sommrar sen, han hittade en moppe som ja vet vilka som haft, varit stulen ett tag, blev inlämnad, gick 3 månader sen fick brorsan tillbaks den av polisen å de står i papprena att den inte e stulen längre...

351 Inlägg
15 december 2007
Trådstartare
jo men de är väll lite skillnad mellan moped och bil. eller

Våga Köra Sänkt

Sök