Tjaba igen!
Har blåst rent slangarna som går till bränsleinsprutningen, med gott resultat, slangarna var ganska skitiga, ganska mycket avlagringar, från soppan, men blåst rent och hällt i STP Injection Cleaner. Bra medel!

Men den bluddrar lite fortfarande, så jag kollade under bilen medans den var igång. och det visade sig var hål i systemet, kan vara ett fel som gör att den bluddrar, eftersom motorn inte får arbetstryck. Kan mycket väl vara det. Ska operera lite imorgon och även byta ut bränslefiltret, som det även behöver bytas.
Så sa (Ormfn) att det kan även vara katen som har smockat ihop och behöver bytas. Kan mycket väl vara det också! så ska även kolla det med imorgon..
Men nu till något helt annat. Hur fan byter du luftfiltret på Audi 90 med insprutning?
Har försäkt klura ut det. Men det går bara inte, jag får upp burken, och ser filtret, men kan inte lyfta upp det för att få ut filtret. Någon som vet hur jag ska göra. Det låter larvigt, men (det är ju bara att byta ju) säger ni säkert, men det går fan inte.. ganska larvigt men iallafall..
Hoppas ni vet någon bra sätt, utom att demontera bilen, för ett jävla luftfilter..
Aja! Hade bilälskare..
Hörs sen..