Knäck rattlåset.. ta ett stort jävla spett och "montera" på ratten och bryt.. sen lossar du ditt tändningslås, letar upp kabeln till startmotorn och en kabel med B+ när du har tändningen på och sett en knapp där. Och sen en switch till resten av kablarna som du har som "tändningsläge 1 och 2" Du borde se vilka kablar som är vilka när du dragit bort tändningslåset.
Varför köra sakta när man kan köra fort?