4667
Sök

tips på fixa repan

TI AMO INTER PER SEMPRE
224 Inlägg
18 december 2007
Trådstartare
tjena

en jävel har repat bilen på baksidan, (tar en bild imorgon om de behövs) hur som helst, den är inte så stor utan problemet är att idioten tagit lacken så de svart där, jag undrar nu om de finns något man kan göra för att dölja det svarta på något sätt? (självklart med bilens färg)  har inga tankar på lacka om det hela för den lilla "repan" men kunna dölja det på något sätt borde ju gå...

nåt tips?

kanske inte behövs en bild, tog och bara lekte lite med paint, ser ungefär ut sådär som på bilden

http://img54.imageshack.us/img54/5421/l … 432pn9.jpg

tack

Why don't we cut you up into little pieces and feed you to your pooches? Hmm? And then we'll see how loyal a hungry dog really is

SKÅNING
1 215 Inlägg
18 december 2007
Precis lägg i med bilens färg det är det lättaste sättet att dölja det på så det inte lyser och ser helt kasst ut kan bli riktigt bra ibland när man gör det

Projekt:Volvo 244 GL blir TURBO Bilen som ALDRIG kommer bli 100% färdig

i övrigt värdelös.
613 Inlägg
18 december 2007
köp ett lackstifft me rätt färgkod å sen fyll i repan.. sedan polera så det blir fint.. så hade ja gjort iaf!

TI AMO INTER PER SEMPRE
224 Inlägg
18 december 2007
Trådstartare
måste jag polera det direkt efter jag fyllt i repan eller kan det vänta? vart hittar jag lackstiff? någon butik som säljer? hur får jag reda på färgkoden?

tack

Why don't we cut you up into little pieces and feed you to your pooches? Hmm? And then we'll see how loyal a hungry dog really is

153 Inlägg
18 december 2007
På volvo tror jag de har wink
nej du behöver inte polera direkt efter du har fyllt i!
Senast redigerat av rb (18 december 2007)

Sthlm(s)low Familia
1 177 Inlägg
18 december 2007
Åk in till volvo och ge dem regnummer så fixar dem resten, och du har ett lackstift i handen en stund senare eller dagen efter ifall det är beställningsvara smile

Lycka till!

mvh Andro

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |

TI AMO INTER PER SEMPRE
224 Inlägg
18 december 2007
Trådstartare
Galic_Andro skrev:
Åk in till volvo och ge dem regnummer så fixar dem resten, och du har ett lackstift i handen en stund senare eller dagen efter ifall det är beställningsvara smile

Lycka till!

mvh Andro

ok, verkar ju lätt, men är det någon som har nån aning på vad den lilla saken kan kosta?

819 Inlägg
18 december 2007
har för mig att jag gav 60 eller 80 kronor inklusive klarlack

Mustang 1987 Foxbody -> Pro Int bil!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=258533

TI AMO INTER PER SEMPRE
224 Inlägg
18 december 2007
Trådstartare
andreasgustavsson skrev:
har för mig att jag gav 60 eller 80 kronor inklusive klarlack

ok nice, då åker jag väl till Haga Norra imorrn o fixar det, tack för hjälpen grabbar! kör lungt! big_smile

Sök