24 december 2007
Trådstartare
lite info.
Jag köpte slutsteg och en sub för ca 9mån sen "nya", För ngn månad sen så grillades subben "bränd talspole" . Stängde av subben på hu'n, kopplade ur säkringarna på steget.Då funkade steget fortfarande.

Och tröttnade på all skit.

Nu så fick jag nya krafter och tänkte koppla in en sub igen, Då funkar inte slutsteget "inte en lampa lyser" Har mätt att det kommer fram både minus,Remote+ och B+ . Batteri försörjningen har inte varit dålig heller, oem batteri och ett optima.
Jag tror att det är ngt i slutsteget som spökar, Om det är en kalllödning//fabrikations fel.
-Kan man kräva att dom ersätter subben också, Om det nu är slutstegets fel. Och hur kan man påpeka det.??
Diesel is the blood of satan.