25 december 2007
Trådstartare
Tjena alla "bästa" garagare!

Jag har fått en cd-sterio av min polare som jag skulle vilja koppla in i min bil men jag vet inte hur jag ska göra..
bilsterion har en massa sladdar som är sammansatt till en "Universal ISO-kablage" som jag tror de heter... i bilen finns det 4 stycken sladdar som bara hänger omkring..


ska jag köpa en tilll "Universal ISO-kablage" för att sätta ihop den med den andra från bilsterion??.. snälla hjälp mig någon som förstår sig på detta!!!! ha de gott & God Jul allesammans!


om det är till nån nytta så är märket på sterion panasonic
Senast redigerat av SilverSurfarn (25 december 2007)