29 december 2007
Trådstartare
Okej, så min flickväns epa är lite knasig. Det är definitivt ett jordfel. Jordflätan är kollad, den verkar helt okej, men ändå så är allt ljus/ljud knasigt på bilen. Lamporna lyser lite hur dem vill, och när man slår av lyktorna och slår igång blinkers så blinkar halv-ljuset. Är det någon som har lite tips på vad felet kan ligga på i denna "pärla"? Tack på förhand.
Det är inte original motorn i..
Jag hatar fwd = felwheeldrive...