ha du en mulimeter så kan du skruva loss brytaren och kolla om du få fram 12 volt. spruta lite kontakt spry me. funka inte lampan på nån av dörrana alsså det tänds ingen lampa när du öppna nån av dörrana ? relä borde stå i boken om din bil.
gör som jag kör gubba racer=)