5688
Sök

söker killen som kallas volvo_850_glt

8 Inlägg
6 januari 2008
Trådstartare
eller nån som vet vem han är
har fått ett tillfälle att köpa hans Saab 9-3 2,0 t sport edition
http://www.garaget.org/?car=16812

kanske någon annan som vet nått om denna bil. vore väldigt tacksam för lite svar
ha det gött

DFFL
9 020 Inlägg
6 januari 2008
Han själv vet nog vem han är.
Prova skicka ett PM till honom.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

8 Inlägg
6 januari 2008
Trådstartare
FireTraXX skrev:
Han själv vet nog vem han är.
Prova skicka ett PM till honom.

jo ja har gjort det, men senast han gjorde inlägg var 2007-04-08. så det dröjer nog ett tag innan han svarar på mitt pm hehe, tänkte närmast om nån känner han och kanske ber han att kontakta mej eller nått

4 554 Inlägg
6 januari 2008
de går ju att skicka epost med

321 Inlägg
6 januari 2008
Har du fått tillfälle att köpa hans bil men du har inte snackat med honom?

Avstängd
653 Inlägg
6 januari 2008
HardCore skrev:

Precis vad jag tänkte fråga.

Jag har rätt i vad jag än säger.

8 Inlägg
6 januari 2008
Trådstartare
HardCore skrev:

hehehe
ja det låter ju lite knäppt, jag kan få köpa en 9-3 så jag gjorde en sökning på den med dom dekalerna som är på och regnr osv, och då dök galleriet på garaget upp, så jag reggade mej och nu ställer jag alltså denna fråga, det är med andra ord inte hans bil längre, han har sålt vidare den, ska kolla med vägverket imorgon me , men tänkte jag kunde chansa här med,
kan inte ett skit om bilar men det verkar som om ni här kan en hel del, så all info är kanon
ha de gött

321 Inlägg
7 januari 2008
snickaren skrev:
HardCore skrev:

hehehe
ja det låter ju lite knäppt, jag kan få köpa en 9-3 så jag gjorde en sökning på den med dom dekalerna som är på och regnr osv, och då dök galleriet på garaget upp, så jag reggade mej och nu ställer jag alltså denna fråga, det är med andra ord inte hans bil längre, han har sålt vidare den, ska kolla med vägverket imorgon me , men tänkte jag kunde chansa här med,
kan inte ett skit om bilar men det verkar som om ni här kan en hel del, så all info är kanon
ha de gött

Jag hänger fortfarande inte riktigt med. Vadå du kan få köpa en 9-3? Inte du som betalar? Hur söker man på dekalerna? Regnummret visas ju inte? Jag misstror dig inte, är bara frågvis tongue Hur vet du att den är till salu? Hur vet du att bilen sålts vidare?

8 Inlägg
7 januari 2008
Trådstartare
jo de e ja som betalar om jag nu ska ha den vill säja,
jag har varit och tittat på bilen, och provkört den så därför har jag regnr (tror jag hehe)
sen sitter det en dekal på framrutan där står det "spl racing" så jag gjorfe en sökning på nätet
på "9-3 spl racing" och fick upp denna länk bland många andra Saab 9-3 2,0 t sport edition (1999) - GARAGET - www.garaget.org
sen finns det en dekal till på vänster kjol fram där det står SQR (strömqvist racing i sollebrunn)
så det kan ju inte finnas många sånna bilar med bägge dekaler

2 638 Inlägg
7 januari 2008
snickaren skrev:
jag har varit och tittat på bilen, och provkört den så därför har jag regnr (tror jag hehe)
sen sitter det en dekal på framrutan där står det "spl racing" så jag gjorfe en sökning på nätet
på "9-3 spl racing" och fick upp denna länk bland många andra Saab 9-3 2,0 t sport edition (1999) - GARAGET - www.garaget.org
sen finns det en dekal till på vänster kjol fram där det står SQR (strömqvist racing i sollebrunn)

Är kanske helt ute och seglar men om du har tittat och provkört bilen måste du ju ha träffat honom eller iallafall nån som känner honom? Eller så förstår jag helt enkelt inte vart du vill komma tongue

2 079 Inlägg
7 januari 2008
Aker_s40 skrev:
snickaren skrev:

Är kanske helt ute och seglar men om du har tittat och provkört bilen måste du ju ha träffat honom eller iallafall nån som känner honom? Eller så förstår jag helt enkelt inte vart du vill komma tongue

det är ju inte hans bil längre, så snickaren kanske bara vill prata lite med honom om bilen, typ vad han tyckte om den, om den går bra eller nåt sådant.

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

8 Inlägg
7 januari 2008
Trådstartare
Mackanol skrev:
Aker_s40 skrev:
snickaren skrev:

det är ju inte hans bil längre, så snickaren kanske bara vill prata lite med honom om bilen, typ vad han tyckte om den, om den går bra eller nåt sådant.

tack äntligen. just så. vill snacka om bilen, om bra och dålig m.m

124 Inlägg
7 januari 2008
Vart var de du var o kollade på den? för jag vet vart en liknande finns för mig att de stod samma i rutan nämligen o hade samma dämpare.. fast denna hade varit krockad så en ja känner lagade den o nu tror jag att den har sålts vidare men vet ej till vem

8 Inlägg
7 januari 2008
Trådstartare
Paxter skrev:
Vart var de du var o kollade på den? för jag vet vart en liknande finns för mig att de stod samma i rutan nämligen o hade samma dämpare.. fast denna hade varit krockad så en ja känner lagade den o nu tror jag att den har sålts vidare men vet ej till vem

ska säljas till mej, vi känner förmodligen samma  kille, ja e gammal lerums kille

124 Inlägg
7 januari 2008
Okaj och du vill ha tag i denna killen?

8 Inlägg
7 januari 2008
Trådstartare
Paxter skrev:

nej . killen som har den nu känner jag, jag ville ha tag i volvo_850_glt tror det är han som moddat och trimmat bilen, ville snacka me han om grejer han gjort med den när han hade den

321 Inlägg
7 januari 2008
snickaren skrev:
Paxter skrev:

nej . killen som har den nu känner jag, jag ville ha tag i volvo_850_glt tror det är han som moddat och trimmat bilen, ville snacka me han om grejer han gjort med den när han hade den

Ok, hehe, var väl inte så svårt att förklara wink

124 Inlägg
7 januari 2008
snickaren skrev:
Paxter skrev:

Okaj då förstår ja big_smile han känner jag däremot inte

8 Inlägg
7 januari 2008
Trådstartare
camaro67 skrev:
Jag tror att du bluffar! Du är ute efter grov hämnd! Ingen får berätta något om den andra killen big_smile

ja det kan ju va så me, man vet ju aldrig hehehe

Sök