4485
Sök

dagens drinktips.....gällivare sunrise

259 Inlägg
5 januari 2008
Trådstartare
lika delar hembränt o surströmmingsspad i ett STORT grogglas.                                         kläm fast en skiva rökt korv på kanten ......drick o njuuuuut

2 594 Inlägg
5 januari 2008
nog för att surströmming är gott men den blandningen lät inte så god  så jag tror jag hoppar

259 Inlägg
5 januari 2008
Trådstartare
ghost_boy83 skrev:
nog för att surströmming är gott men den blandningen lät inte så god  så jag tror jag hoppar

för lite fegare blandning går det även med kräftspad ....hehe

Dieselgypsy
538 Inlägg
5 januari 2008
Föredrar originalet från Pajala. Ta en dunk hembränd, och vakna dagen efter i ett trapphus.

Ta gärna en titt på en av mina bilar och kommentera ifall du gillar någon av bilderna

259 Inlägg
5 januari 2008
Trådstartare
mag skrev:
lika delar hembränt o surströmmingsspad i ett STORT grogglas.                                         kläm fast en skiva rökt korv på kanten ......drick o njuuuuut

drinktips nr 2....vargtass....                                                                                             1 liter vodka                                                                                                                   1 st lingon                                                                                                                      OBS ! Om lingonet får ligga i för länge kan smaken lätt bli för fruktig !

287 Inlägg
5 januari 2008
Pajala Sunrise

1 Del hembrännt
1 Falukorvsskiva på kanten

Dieselgypsy
538 Inlägg
7 januari 2008
ThorskeN skrev:
Pajala Sunrise

1 Del hembrännt
1 Falukorvsskiva på kanten

Vi är inte så sofistikerade i pajala kommun. Dunken med HB funkar mycket bättre!

Ta gärna en titt på en av mina bilar och kommentera ifall du gillar någon av bilderna

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
7 januari 2008
haha seriös tråd tongue

414 Inlägg
8 januari 2008
Haha jo dom där har man ju hört ett antal gånger förut big_smile

hej

DFFL
9 020 Inlägg
8 januari 2008
White christmas:
Hälften Explorer och hälften Tippex.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
8 januari 2008
FireTraXX skrev:
White christmas:

Ska man vara fin får man dricka champange.
Ett stort glas Vodka och samarin.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

xcOOb
388 Inlägg
8 januari 2008
tog lång tid för den "drinken" o komma ner till skåne....

2 118 Inlägg
8 januari 2008
John87 skrev:
FireTraXX skrev:
White christmas:

Ska man vara fin får man dricka champange.
Ett stort glas Vodka och samarin.

champangen är dock ingen hit.. har testat tongue

D.i.l.l.i.g.a.f

Sök