8 januari 2008
Trådstartare
bytte in min bil idag... fick en äldre mazda me lite prylar i men eftersom ja inte e ljud freak så har ja tänkt o sälja
det är en sony mp3 x-plod stereo med slutsteg av samma märke class d o sen baslådan i 12" oxå sony xplod inkl alla kablar
här e lådan o slutsteget
och här ee stereon
Ingen dör oskuld för livet f*ckar oss alla!