bytte in min bil idag... fick en äldre mazda me lite prylar i men eftersom ja inte e ljud freak så har ja tänkt o sälja det är en sony mp3 x-plod stereo med slutsteg av samma märke class d o sen baslådan i 12" oxå sony xplod inkl alla kablar
Det jag vet är att sony är inte något värsting värsting men helt klart bra saker för en vanlig svensson. Sen värdera sakerna är ju svårt att göra beror ju helt på skicket vilket jag anser vara ganska svårt bara genom dessa bilder. Skulle uppskatta lite specifikationer för att kunna göra en vettig bedömning.
Det jag vet är att sony är inte något värsting värsting men helt klart bra saker för en vanlig svensson. Sen värdera sakerna är ju svårt att göra beror ju helt på skicket vilket jag anser vara ganska svårt bara genom dessa bilder. Skulle uppskatta lite specifikationer för att kunna göra en vettig bedömning.
ja du... allt e faktist fel fritt o väldigt bra skick vad ja ser o vad andra sagt som sett grejerna
Det jag vet är att sony är inte något värsting värsting men helt klart bra saker för en vanlig svensson. Sen värdera sakerna är ju svårt att göra beror ju helt på skicket vilket jag anser vara ganska svårt bara genom dessa bilder. Skulle uppskatta lite specifikationer för att kunna göra en vettig bedömning.
ja du... allt e faktist fel fritt o väldigt bra skick vad ja ser o vad andra sagt som sett grejerna
Har du några namn på grejerna alltså modellnamn. Mer än serien dem är med i ?
Steget kostar runt 1000 :- nytt ialf sen får du avgöra själv vad du vill ta betalt för det. Cd-enheten tar dom runt 2000 :- för beg på de anonser jag sett ialf.