4374
Sök

För tjock baslåda?

801 Inlägg
10 januari 2008
Trådstartare
#1
Tjenare! Har hört av en vän, att om man använder för tjockt material att bygga baslåda av så kommer det inte låta bra, tycker dettta låter lite lustigt med tanke på att ljudet blir klarare ju mindre vibrationer det är. har byggt i bänkskiva, och 28mm spånskiva, nån som sitter på nån info om detta?

Smålänning
7 887 Inlägg
10 januari 2008
#2
Låter väldigt osannolikt. Din kompis driver med dig smile

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

Team dBakuten
3 453 Inlägg
10 januari 2008
#3
Ju stabilare låda desto bättre. Antingen driver han med dig eller
så vet han inte vad han pratar om.

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!

801 Inlägg
10 januari 2008
Trådstartare
#4
tänkte väl det, tackar tongue


Sök