4530
Sök

hur går en bil om inte spridar motstånden funkar??

812 Inlägg
9 januari 2008
Trådstartare
tänkte höra hur bilen går ifall spridarmotstånden inte funkar??  tänkte om de va de som är fel på min 740 tic..?? 

tacksam för svar

man lever bara en gång..

Smålänning
7 887 Inlägg
9 januari 2008
Har dom brunnit sönder så funkar dom inte alls, har dom smält ihop så går bilen kass...

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

812 Inlägg
9 januari 2008
Trådstartare
oekj för min bil är lite knäpp tongue när man startar den så går de att varvas fult i ca 10 sec den varvar den mac 3500 lite halv oroligt..

man lever bara en gång..

10 287 Inlägg
10 januari 2008
Har inget med spridarmotstånd att göra. Svårt att veta mera eftersom du inte skriver vilken slags bil det är och vad som är gjort med den etc.

/Göran

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI

Telge Drifting Team
5 398 Inlägg
10 januari 2008
Sharky skrev:
Har inget med spridarmotstånd att göra. Svårt att veta mera eftersom du inte skriver vilken slags bil det är och vad som är gjort med den etc.

/Göran

pimpad740
Igår 17:09:43 tänkte höra hur bilen går ifall spridarmotstånden inte funkar??  tänkte om de va de som är fel på min 740 tic..?? 

tacksam för svar

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/

Smålänning
7 887 Inlägg
10 januari 2008
pimpad740 skrev:
oekj för min bil är lite knäpp tongue när man startar den så går de att varvas fult i ca 10 sec den varvar den mac 3500 lite halv oroligt..

Låter snarare som att din vevaxelgivare har gjort slut med dig wink

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

812 Inlägg
10 januari 2008
Trådstartare
okej..  men den startar ju kalas int så kan väl inte vara den häller??

man lever bara en gång..

10 287 Inlägg
10 januari 2008
Om du inte orkar speca bättre så känns det lönlöst att gissa.

Se: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=30856

/Göran

turboforssen skrev:
pimpad740

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI

Sök