den ska du ha när du laddar upp kondingen.. du sätter motståndet mellan + polen på kondingen å + kabeln.. om du inte gör de första gången du ska koppla in den så finns de en risk att den går sönder eftersom du "fyller" den för fort.
"Testar man inte så får man aldrig veta"