Jag blir lite snurrig av din otydliga förklaring men menar du att följande alternativ fungerar;
1. Parkeringsljus = Angel eyes tända?
2. Halvljus = Angel eyes + halvljus tända?
3. Helljus = Angel eyes + halvljus + helljus tända?
I så fall är allt som det ska när du har separata lampor för hel och halvljus.
De bilar där halvljuset släcks när man slår på helljus, har H4 lampor i vanligaste fall där hel- och halvljus är i samma glödlampa (i vanliga fall 60/55W)
Senast redigerat av peegee (11 januari 2008)
~ Life is short, have FUN! ~