5051
Sök

Ford Taunus runt 82a. lätt trimning.

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
29 november 2007
Trådstartare
Tjena.
Jag var ute med farsan och buskörde med en bil lite, han körde. Ja är 16 år, men till saken.
Det var en Fiesta, och det var så jävla roligt att sitta brevid och höra motorljudet ifrån den klena 4 cylindriga tongue såå löjligt, men endå jävligt roligt.
Jag blev genast skit sugen på att köpa en bus bil och trimma lite tills jag har blivit 18 år.
Och som rubriken, En Ford Taunus. Dels för att ja gillar stuket på den och det bästa är ju att den är Bakhjulsdriven. Men att ronny&ragge hade en gör inte saken sämre.
Och för att komma till saken så skulle ja vilja ha lite tips om hur man kan få upp VRIDET i motorn tongue , det är det som jag gillar mest när det gäller bilar.
Så, Vad behövs för att få upp vridet i bilen ? big_smile Turbo? och sånt.. Men det får absolut inte bli för dyrt ^^

MVH

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

4 571 Inlägg
29 november 2007
Flyttar till rätt forumdel.

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
29 november 2007
Trådstartare
Izual skrev:
Flyttar till rätt forumdel.

Okej, Sry.. Trodde det var inom tips. eftersom att det är tips jag är ute efter.. men men ^^

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

1 418 Inlägg
29 november 2007
billigast är att köpa en värre bil direkt smile

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
29 november 2007
Trådstartare
Vadå?, så det blir snuskigt dyrt dirket eller ? .. gillar verkligen Taunus, dom är grymma big_smile
Senast redigerat av ExXtr3me (29 november 2007)

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

Min dröm, din vardag.
641 Inlägg
29 november 2007
http://www.skogenracing.com/
Turbokonverterade Fordar finns det gott om där.

Maskinbefäl
1 038 Inlägg
29 november 2007
Skulle ju skaffa dig en sierra V6 eller något att busa med lol

/Magnus

Till att börja med. Ber om ursäkt för min applesi (apple dyslexi). Ipaddan och jag är inte alltid överens om vad som skall stå...

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
30 november 2007
Trådstartare
zovix skrev:
Skulle ju skaffa dig en sierra V6 eller något att busa med lol

/Magnus

okej , är det nått bra drag i dom ifrån början ? big_smile har inte åkt en sån ^^

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

264 Inlägg
11 januari 2008
finns billiga bmw e30:or me 2.5liters sexor, köp en sån. 170 häst original, taunus = runt 100 slapp r*nkande hästar original

Sök