Lyft upp höger sidan på bilen, palla upp. Tag bort hjulet, tag bort innerskärmen som sitter innanför. Sedan har du generatorn rakt in.
Mvh Magnus
Till att börja med. Ber om ursäkt för min applesi (apple dyslexi). Ipaddan och jag är inte alltid överens om vad som skall stå...