5316
Sök

Silikon Reducering!

956 Inlägg
14 januari 2008
Trådstartare
Hej, Jag undrar vart man kan köpa reducering i silikon till sportluft filter från 50mm->76mm(2"-3"). Sen undrarjag också funkar detta bra och är de lätt att få dit sportluftfilret på denna?

// Filip

12 086 Inlägg
15 januari 2008
Glader9991 skrev:
Hej, Jag undrar vart man kan köpa reducering i silikon till sportluft filter från 50mm->76mm(2"-3"). Sen undrarjag också funkar detta bra och är de lätt att få dit sportluftfilret på denna?

// Filip

Du måste ha ett rör mellan luftfiltret och reducerigen. Du kan inte klämma på luftfiltret på en siliconslang.

956 Inlägg
15 januari 2008
Trådstartare
Tack för svaren. Sånn där rör finns på biltema vad jag vet. Men funkar de bra sånn där reducering då? Och går de har sportluft på en förgasar bil?

956 Inlägg
16 januari 2008
Trådstartare
Kolla danmobility nyss, De sålde simota filter med anslutningen 50mm. Exakt ett sånnt behöver jag så slipper jag hålla på med reducering osv. Men någon som vet vart man kan köpa sånnt luftfilter förutom danmobility?

1 661 Inlägg
16 januari 2008
Creatix.se
Stylingbutiken.se
Ridetech.se
Realcar.se

Har inte kollat exakt 50mm men dom har sportfilter iaf! smile

Varför kan du inte köpa från danmobility?

956 Inlägg
16 januari 2008
Trådstartare
Har hört att de har varit lite slarviga. Sen är de bättre tycker jag om man får komma till en butik och köpa där. Smidigare om de skulle bli fel,gå sönder tex.

Men går de har sportluft på förgasar bil då? Skulle gärna villja ha svar å den frågan.

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
956 Inlägg
16 januari 2008
Trådstartare
sir_daniel skrev:
kan rekomendera www.do88.se bra service, snabb leverans och svarar snabbt på mail.

De står här över, Men de säljer inte sportluftfilter eller?

Sök