I så fall tycker jag absolut du ska köra på 6,5or istället om det passar...
Varför?
6,5or presterar i regel mycket finare midbas är 5,25or som lätt blir lite "raspigare" i högre volymer och inte kan gå tillräckligt djupt för bastoner...
håller med "TT-Avant" om att du inte bör köra bak på slutsteg utan det räcker att köra direkt på stereon.
men om ja köper DLS 1072 då? ska ja ändå köra dom på HU?