4709
Sök

laddtrycksmätare SAAB

584 Inlägg
21 januari 2008
Trådstartare
#1
Jaa det gäller 9-3:an   Det var såhär att min laddtrycksmätare slutade heltplötsligt att ladda och idag när ja kollade så var den tunna slangen som går från dumpventlilen lös i ena änden. Den gick alltså från dumpen o sen inget mer. rotade lite mer och så hitta jag ett T-kors där det fattades en slang. så ja antog att den hade lossnat därifrån. för längden på slangen från dumpventlien passade bra i längd så ja antog att den suttit där förut. Så ja satte dit den men har inte startat bilen än så vet inte om de funkar. men Nån som vet om ja gjort rätt eller ej?


#2573
1 489 Inlägg
21 januari 2008
#2
Ja det är ju rätt svårt för oss och veta, men starta bilen och kolla om det funkar helt enkelt..

Ingenting går sönder när man pillar, våga pilla mer wink

• Även den starka måste ta i när han skiter


Sök