2 januari 2008
Trådstartare
Var ut i mellandagarna och rastade min Leon VT20 och helt plötsligt började lampan för att bagagen är öppen lysa, den röda som sitter i instrumentpanelen. Kände på bagageluckan men den var stängd.
Första gången den lyste var det som vanligt med fast rött sken. Gick in för att handla och när jag startade bilen igen hade lampan slocknat. Stannade på macken och när jag startade bilen igen så lyste lampan igen men inte med fast sken utan svagare nästan så att den skimrade.
Någon som kan ha en aning om vad det kan vara för fel?