4704
Sök

Installation av bilstereo

German Engineering
9 083 Inlägg
26 januari 2008
Trådstartare
#1
Det finns ingen stereo i bilen så jag undrar om det är svårt att installera? Jag är inte bra på el men vill lära mig smile
Senast redigerat av CarpeDiem (12 februari 2011)

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

schtek
478 Inlägg
26 januari 2008
#2
Det är inte såvrt när du klurat ut vilka sladdar som är till vad. svart e alltid minus, den gula alt. röda är plus. jag brukar koppla ihop båda så kan du spela när du inte har tändningen på. En är remote.. resten är typ högtalare bak och fram.. brukar stå på stereoapparaterna nu för tiden vilka sladdar som är till vad.


junsele
248 Inlägg
26 januari 2008
#3
Det brukar finnas "iso kontakter" på dom flesta bilar...plug & play!! kolla först att dom röda och svarta verkar stämma med varandra först bara.. har för mej att det var nått märke som var tvärtemot..



Sök