Det är inte såvrt när du klurat ut vilka sladdar som är till vad. svart e alltid minus, den gula alt. röda är plus. jag brukar koppla ihop båda så kan du spela när du inte har tändningen på. En är remote.. resten är typ högtalare bak och fram.. brukar stå på stereoapparaterna nu för tiden vilka sladdar som är till vad.
Det brukar finnas "iso kontakter" på dom flesta bilar...plug & play!! kolla först att dom röda och svarta verkar stämma med varandra först bara.. har för mej att det var nått märke som var tvärtemot..