19 januari 2008
Trådstartare
tjenare har under en månad eller 2 haft kondensatorn liggandes i bagageluckan, problemet är att det är väldigt fuktigt och hittade igår en stor vattenpöl över den i princip.
vart lite fundersam om den funkar.
är det någon som vet hur man kollar om den funkar eller ej?
mvh Niklas
Förbättrade rubriken lite.
/Moderator (Phaetoon)
Senast redigerat av Ekbl0m (19 januari 2008)
Jag såg ljuset i tunneln men det var visst tåget