4779
Sök

2din i bilen?

64 Inlägg
30 januari 2008
Trådstartare
#1
Hej. Jag undrar om det är nån skilnad på en 1din och en dubbelDin spelare i anslutningar?

Finns det någon som satt in den i en äldre Volvo där ute?

Jag har en 940 och undrar om det är svårt & värt att sätta in en DubbelDin i den?


///Clasén

Ride It Like You Stole It!!!

16 197 Inlägg
30 januari 2008
#2
till 99%så har alla huvudenheter ISO kabel som standard.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

med lem
1 925 Inlägg
30 januari 2008
#3
Clasen skrev:
Hej. Jag undrar om det är nån skilnad på en 1din och en dubbelDin spelare i anslutningar?

Finns det någon som satt in den i en äldre Volvo där ute?

Jag har en 940 och undrar om det är svårt & värt att sätta in en DubbelDin i den?


///Clasén

antar att du menar en dubbelDIN dvd spelare ?  tror det är samma kontakter på dom flesta, annars är det enkelt att koppla in endå då allt står i boken o på kablarna..

svårt ska det väl inte vara.. men om det är värt det ? nej det tycker jag inte,, satsa på en riktigt cd istället tycker jag

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !

64 Inlägg
30 januari 2008
Trådstartare
#4
Okej. Jag vet inte så mycket om dubbelDin. Vill mest ha för skärmen, men är det sämre prestanda jämfört med en varnlig mp3 stereo ??     

Kan få skriva lite skilnader mm. om nån har lust.


///Clasén

Ride It Like You Stole It!!!

16 197 Inlägg
30 januari 2008
#5
de flesta billiga dubbelDIN e sopor..   köp inget under 7000 iaf.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

med lem
1 925 Inlägg
30 januari 2008
#6
evilaudio skrev:
de flesta billiga dubbelDIN e sopor..   köp inget under 7000 iaf.

precis,, sånna billiga importgrejjer för 3tusen kronor är absolut INGET att ha...som sagt,, köp inget under 7000 - 8000 kr

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !

64 Inlägg
30 januari 2008
Trådstartare
#7
Okej. Blir nog en varnlig då. Nått tipps på en bra runt 1500 - 2000 kr   ???

Är det svårt att få ett projektbygge med nått företag?

Ride It Like You Stole It!!!

16 197 Inlägg
30 januari 2008
#8
Clasen skrev:
Okej. Blir nog en varnlig då. Nått tipps på en bra runt 1500 - 2000 kr   ???

Är det svårt att få ett projektbygge med nått företag?

du menar om de e svårt att få spons??   


först måste du bygga nåt grymt å visa a du kan.. smile    vet att BRL (som sponsrar mig) får säkert 50 mail i veckan om just sponsring..  å kan säga att dom sponsrar inte allt för många.

"Testar man inte så får man aldrig veta"


Sök