Sorry för att jag inte har varit inne och skrivit på ett tag ^^ Men jag har haft häcken full med allt vad skolan, träning och vad allt nu heter.

Men jag är äntligen klar med ljudet, det spelar fint

Har tänkt ta kort på hur det blev tillslut, fast jag har inte hunnit det heller, men det kommer!

Tack för all hjälp jag har fått!

Kan berätta ett till problem som jag stötte på, det var en som hjälpte mig att plocka fram "remote kabeln" som visade sig vara en vanlig högtalarsladd, så så fort jag strömförsörjde systemet så blinkade "protect" lampan som attans på slutsteget. Men som sagt, det var inget allvarligare än att remote sladden var fel sladd, så jag bytte sladd och nu dunkar det på fint!

Du kan vara lugn Robospine, hittade ett färdigt hål ovanför fötterna på passagerarsidan fram som jag kunde trä igenom kablen lätt

Säkringen sitter redan vid batteriet "in case of olycka" liksom

Haha, ganska kul att åka omkring på stan och se alla vända huvudet 180 grader när jag dunkar förbi

Då vet man att man har lyckats

Fast eftersom att jag inte är 18 än så måste jag ha med mig antingen morsan eller farsan, och med farsan är det bara att dunka på, fast med morsan så skäms hon lite över uppmärksamheten. Hon får vänja sig helt enkelt

//Idéhn