SkyNard:Okej, fast jag har en sådan tjock sladd som NJ_ har till sitt slutsteg (är det det som är 21 karat?) får man verkligen under den under listen? Finns det några skruvar som listen sitter fast med som jag måste lossa på? För som det ser ut nu (utan att lossa på listerna) så går det att trycka in sladden, tills man kommer till baksätet, för där sitter den bom tätt, hur ska jag göra där? Ser ju ut som f*n om jag ska låta sladden sticka fram där när jag har jobbat mig med att göra så att sladdar och kablar inte syns.

Jag uppskattar verkligen din hjälp, allas hjälp!
![http://www.garaget.org/mypage/gallery.php?user=Idehn&cat=39536&image=237337]()
(suddigaste bilden, men tog den i all hast, ni får ursäkta mig)
Ekbl0m:Japp, det är precis det jag menar, kan jag dra dom i mitten tillsammans med lågnivå kablarna? Och +sladden så som NJ_ verkar ha gjort i sin bil (om jag tolkar bilderna rätt?), alltså att han har dragit +sladden längst till höger i bilen under listen som håller fast mattan?
Det är här i mitten jag har dragit sladdarna, så dom kommer ut i bagaget:
NJ_:Tackar mannen

Borde ju inte vara så svårt att lokalisera det nu när jag har fått så fina bilder och förklaringar.

Men om jag har tolkat dina bilder rätt så har du dragit din strömkabel under listen till höger i bilen, hur gick du till väga? Var du tvungen att lossa på listen, (vart sitter dom skruvarna då isf?) eller tryckte du in sladden med våld?
blaobaer:Checka mina bilder så får du se vad jag menar
Xoff:Tänkte precis samma sak när jag "shoppade"

Men den som jag har duger väl? (kolla bilder)
Sen en till fråga, vart kopplar jag remote sladden? Asså, att den ska sitta i steget fattar jag

Men vilken sladd är det som gäller i stereon? Står det i instruktionsboken isf? Har inte kollat den än... :$
Gå gärna in och kika på mina
bilder.
Funkar det, eller funkar inte? Vad är det som funkar resp. inte funkar? Om något är otydligt är det bara att fråga
EDIT:Nu känner jag mig verkligen lyckad, får inte ens bilderna att laddas upp direkt i inlägget ^^ Aja, ni får göra som cowboysarna gjorde förr, kopiera adressen och klistra in (ctrl+c, ctrl+v ftw

)
Tack på förhand
// Idéhn