6567
Sök

monster garage

188 Inlägg
30 januari 2008
Trådstartare
tjenna.

jag kom å tänka på ett bilprogram som gick för ett par år sedan. där dem byggde om massa bilar till sjuka byggen. kommer ihåg att freddy fagerström var med. å en bunte andra jänke lovers. jag har för mej att det hette monster garage.. om nån vet vad jag menar så undrar jag om man kan tanka hem/köpa det någonstans och isåfall vart?

tack på förhand Robin

Ledsjö Outlaw´s

217 Inlägg
30 januari 2008
jepp monster garage hette det och va nog ett av dom töntigaste programmen jag har sett i alla kategorier.. big_smile

4 506 Inlägg
30 januari 2008

Kan du andas kan du dö.

Truck/Bil mekaniker
159 Inlägg
30 januari 2008
Tankade alla delarna  har dom på datorn   de var nog thepiratebay.org ja hittade dom tongue

Meister
6 763 Inlägg
30 januari 2008
De svenska monstergarage är ju verkligen löjligt.. Stockholmare som är så coola att man kan spy.. Däremot amerikanske med jessie james är ju kanon och de byggde ju balla grejor big_smile

933 Inlägg
30 januari 2008
camaro67 skrev:
De svenska monstergarage är ju verkligen löjligt.. Stockholmare som är så coola att man kan spy.. Däremot amerikanske med jessie james är ju kanon och de byggde ju balla grejor big_smile

Han är ball och gjorde alla roliga saker

DFFL
9 020 Inlägg
30 januari 2008
Nördigaste programmet nånsin.
Bara det att Dogge Doggefjanto var med i ett avsnitt gör hela serien till ett skämt.
Hellre Amerikanska versionen med Jessie James isåfall.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

188 Inlägg
31 januari 2008
Trådstartare
njasså ni tycker att fast fred är mes/löjlig..
okok. då kanske ni tycker det är coolt med 3-hjulingar fortfarande? jag tycker de e coolt me killar som kan skruva å köra fort iaf. men de e min mening.wink

Ledsjö Outlaw´s

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
31 januari 2008
rudhem skrev:
okok. då kanske ni tycker det är coolt med 3-hjulingar fortfarande? jag tycker de e coolt me killar som kan skruva å köra fort iaf. men de e min mening.wink

Fredde är en riktig cooling! Pratade med honom på Elmia när jag var där sist. Fick köra dragracing på bilbana mot en riktig dragracingförara. Jag valde Freddys pick up at köra med och lyckas vinna! Fick en provsittnign i hans feta pickis och en pratstund med "dragsterterriern" Fred själv. Han ville jag skulle köra åt honom nån helg när jag var i stan.. I pickisen! lol Galning..

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

volvoraggare
4 776 Inlägg
31 januari 2008
nog fasen var den amrikanska versionen 1000 gånger bättre

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

188 Inlägg
31 januari 2008
Trådstartare
ironhead skrev:
nog fasen var den amrikanska versionen 1000 gånger bättre

möjligt. men de va inte de tråden handla om??tongue

Ledsjö Outlaw´s

Meister
6 763 Inlägg
1 februari 2008
Irmscher Vectra skrev:
rudhem skrev:

Fredde är en riktig cooling! Pratade med honom på Elmia när jag var där sist. Fick köra dragracing på bilbana mot en riktig dragracingförara. Jag valde Freddys pick up at köra med och lyckas vinna! Fick en provsittnign i hans feta pickis och en pratstund med "dragsterterriern" Fred själv. Han ville jag skulle köra åt honom nån helg när jag var i stan.. I pickisen! lol Galning..

Ja han är väll den enda som man orkar med. Men han de långhåriga typ den har jag hört är dryg på riktigt åxo..

Sök